dc.contributor.advisor | Αλέξης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Πυλαρινός, Πέτρος | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T07:27:37Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T07:27:37Z | |
dc.date.issued | 2017-05 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3520 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια καταγραφή, των κύριων μηχανών που χρησιμοποιούνται στην ναυτιλία για την πρόωση των πλοίων. Οι κύριες μηχανές αυτές έχουν εφαρμογή σε τύπους πλοίων όπως, εμπορικά, μεγάλα επιβατικά, οχηματαγωγά, κρουαζιερόπλοια, δεξαμενόπλοια, παγοθραυστικά κλπ.. Γενικότερα αντιπροσωπεύουν τις κύριες μηχανές πρόωσης μικρομεσαίων και μεγάλων πλοίων. Πιο συγκεκριμένα οι μηχανές που χρησιμοποιούνται ως προωστήριες, στους προαναφερόμενους τύπους πλοίων είναι, οι ατμοστρόβιλοι, οι αεριοστρόβιλοι, οι παλινδρομικές ΜΕΚ Diesel και ο συνδυασμός ενός εκ των τριών, με έναν ηλεκτροκινητήρα που αναφέρεται ως ηλεκτρική πρόωση. Ακολούθως γίνεται ανάλυση του κύκλου λειτουργίας, πάνω στον οποίο βασίζουν την αρχή λειτουργίας τους οι προωστήριες μηχανές, με όλα τα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν, καθώς αναφέρονται και τα εξαρτήματα τα οποία διαθέτουν. Έπειτα γίνεται μια παρουσίαση μηχανών, διάφορων κατασκευαστών με τα τεχνικά τους χαρακτηρίστηκα, οι οποίες έχουν εφαρμογή σε πλοία. Τέλος γίνεται μια συγκριτική μελέτη μεταξύ των προωστήριων μηχανών, αναφερομένη στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που παρουσιάζουν μεταξύ τους. | el |
dc.format.extent | 98 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Ναυτική Μηχανική | el |
dc.title | Κύριες μηχανές πλοίων - Συγκριτική μελέτη | el |
dc.title.alternative | Main marine engines - Comparative study | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Νάζος, Αντώνιος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Ατμοστρόβιλος | el |
dc.subject.keyword | Αεριοστρόβιλοι | el |
dc.subject.keyword | Κινητήρες Diesel | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτροκίνηση | el |
dc.subject.keyword | Αποδοτικότητα | el |
dc.subject.keyword | Ωφέλιμο μηχανικό έργο | el |
dc.subject.keyword | Μηχανές εσωτερικής καύσης | el |
dc.subject.keyword | Παλινδρομική πετρελαιομηχανή Diesel | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτροκινητήρες | el |
dc.subject.keyword | Πετρελαιομηχανές | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis presents the main engines that are used in multiple types of ships, such as, commercial ships, big passenger ships, ferry boats, cruise ships, tankers, icebreakers etc. These engines represent the main engines used for the propulsion of medium and big – sized ships. In particular, in the ships mentioned above, we come across steam turbines, gas turbines, reciprocating ICE (Diesel) or the combination of one of them with an electric motor (electric propulsion). Furthermore, the thermodynamic cycle is analyzed, with the specialties of each of them and their parts. Additionally, a presentation is held which contains engines of different manufacturers, applicable in ships. Finally, a comparison is carried out to determine the advantages and disadvantages. | el |