Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠρεζεράκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΕξιλζές, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑνδρεαδάκης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2017-05-19T07:12:57Z
dc.date.available2017-05-19T07:12:57Z
dc.date.issued2015-07
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3479
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν και να εργάζονται εύκολα ένα μεγάλο μέρος από αυτούς. Η παρακάτω πτυχιακή κάνει μια αναφορά στην Ιστορία των Game Engines αλλά και ειδικότερα στο Unity3D ,με σκοπό την δημιουργία ενός παιχνιδιού 3D από το μηδέν.el
dc.format.extent46el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμούel
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστήel
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστώνel
dc.titleΑνάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΝικολόπουλος, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΚουκουλέτσος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΓλώσσα προγραμματισμού C#el
dc.subject.keywordUnity3del
dc.subject.keywordBlenderel
dc.subject.keywordGame engineel
dc.subject.keywordGamingel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακά παιχνίδιαel
dc.subject.keywordFirst – Person Shootingel
dc.subject.keywordFPSel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis concerns the game development procedure based on Unity 3D game engine. The game industry, nowadays, gives the opportunity to upcoming game developers to design and develop games with free tools that even high tech companies use. The following thesis refers to the history of games and in particular to Unity 3D, in order to develop our own video game from scratch.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"