dc.contributor.advisor | Πρεζεράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Εξιλζές, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Ανδρεαδάκης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2017-05-19T07:12:57Z | |
dc.date.available | 2017-05-19T07:12:57Z | |
dc.date.issued | 2015-07 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3479 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν και να εργάζονται εύκολα ένα μεγάλο μέρος από αυτούς. Η παρακάτω πτυχιακή κάνει μια αναφορά στην Ιστορία των Game Engines αλλά και ειδικότερα στο Unity3D ,με σκοπό την δημιουργία ενός παιχνιδιού 3D από το μηδέν. | el |
dc.format.extent | 46 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού | el |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή | el |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών | el |
dc.title | Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C# | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Νικολόπουλος, Δημήτριος | |
dc.contributor.committee | Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Γλώσσα προγραμματισμού C# | el |
dc.subject.keyword | Unity3d | el |
dc.subject.keyword | Blender | el |
dc.subject.keyword | Game engine | el |
dc.subject.keyword | Gaming | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | First – Person Shooting | el |
dc.subject.keyword | FPS | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis concerns the game development procedure based on Unity 3D game engine. The game industry, nowadays, gives the opportunity to upcoming game developers to design and develop games with free tools that even high tech companies use. The following thesis refers to the history of games and in particular to Unity 3D, in order to develop our own video game from scratch. | el |