Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΑλαφοδήμος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΤσούμας, Νικόλαος
dc.date.accessioned2017-05-17T10:47:42Z
dc.date.available2017-05-17T10:47:42Z
dc.date.issued2017-04
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3472
dc.description.abstractΗ διδακτική τεχνική της Ιστοεξερεύνησης βασίζεται στην ανάλυση προεπιλεγμένων διαδικτυακών πληροφοριών με στόχο το μετασχηματισμό τους σε νέα γνώση. Στην παρούσα διατριβή παρουσιάζεται, αναλύεται και αξιολογείται ένα διδακτικό σενάριο πράσινης ναυτιλίας το οποίο αποτελεί εκπαιδευτικό αντικείμενο του μαθήματος «Διεθνείς κανονισμοί και Ασφάλεια ζωής και Περιβάλλοντος» των ΑΕΝ το οποίο απευθύνεται στους σπουδαστές της σχολής Μηχανικών της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου, με χρήση ιστοεξερεύνησης (WebQuest). Στο πρώτο μέρος της διατριβής, παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο, η παιδαγωγική αξία, ο σχεδιασμός και τα δομικά στοιχεία της ιστοεξερεύνησης. Στο δεύτερο μέρος αναπτύσσεται ένα ολοκληρωμένο σενάριο ιστοεξερεύνησης σχετικό με τη διαχείριση του μεγάλου κοραλλιογενούς φράγματος της Αυστραλίας που αποσκοπεί στην ολιστική κατανόηση των κανονισμών του παραρτήματος V της Διεθνούς Σύμβασης MARPOL (73/78), περί αποφυγής θαλάσσιας ρύπανσης από στερεά απορρίμματα. Επιπρόσθετα, μέσω της ενσωμάτωσης των τριών διαστάσεων της αειφορίας κατά το σχεδιασμό της (περιβάλλον, κοινωνία και οικονομία) στοχεύει στην παρώθηση των σπουδαστών, ώστε να δραστηριοποιηθούν ατομικά και συλλογικά για την πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση ενός σύνθετου περιβαλλοντικού ζητήματος, όπως είναι αυτό της θαλάσσιας ρύπανσης. Το τρίτο μέρος περιλαμβάνει την αξιολόγηση της ιστοεξερεύνησης από τους σπουδαστές που έλαβαν μέρος στο σενάριο.el
dc.format.extent192el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Διαδίκτυο (Internet) στην Εκπαίδευσηel
dc.subjectTPSH::Περιβάλλονel
dc.titleΗ χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeThe use of webquest as an interdisciplinary approach tool for marine education on environmental issues in green shippingel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΝικητάκος, Νικήτας
dc.contributor.committeeΓκανέτσος, Θεόδωρος
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.subject.keywordΙστοεξερεύνησηel
dc.subject.keywordΝαυτική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΣυνεργατική μάθησηel
dc.subject.keywordΑειφορίαel
dc.subject.keywordΣύμβαση MARPOL 73/78el
dc.subject.keywordMarpol Convention 73/78el
dc.subject.keywordWebquestel
dc.subject.keywordSustainabilityel
dc.subject.keywordΠράσινη ναυτιλίαel
dc.description.abstracttranslatedThe teaching technique of WebQuest is based on the analysis of pre-selected Internet-based information aiming at the acquisition of new knowledge. The principal objective of this paper is to present, analyze and evaluate a teaching scenario of green shipping and which is the educational object of the course entitled: “International regulations of safeguarding human life and protecting the environment”. The above mentioned course is taught at the Merchant Marine Academy of Aspropyrgos, School of Engineers with the utilization of WebqQuest. The first part of the Dissertation focuses on the theoretical framework, pedagogical value, design and structural elements of WebQuest. The second part of the Dissertation is more practical in nature and considers the development of a complete WebQuest scenario, relevant to Australia’s Great Barrier Reef management. The main aim of this scenario is a holistic understanding of Annex V Regulations of Marpol 73/78 for the Prevention of Pollution by Garbage from Ships. In addition, through the integration of the three pillars of sustainability, namely the economic, the ecological and the sociocultural, the students are motivated to engage individually and/or collectively in the prevention, management and resolution of a complex environmental issue, such as the marine pollution. The third part of the Dissertation discusses the WebQuest evaluation by the students who have taken part in the scenario.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"