dc.contributor.advisor | Ρουσσάκης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Κιναλή, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2017-04-28T07:58:02Z | |
dc.date.available | 2017-04-28T07:58:02Z | |
dc.date.issued | 2017-04 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3436 | |
dc.description.abstract | Στη σύγχρονη εποχή, η εκπαίδευση για να πετύχει στο ρόλο τής θα πρέπει να ενισχύσει
με τις κατάλληλες στρατηγικές τους τέσσερις βασικούς πυλώνες της μάθησης.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το σχολείο να αποκτήσει εξωστρέφεια και να
προωθήσει τη συνεργασία μεταξύ της οικογένειας και της ευρύτερης κοινότητας. Οι
γονείς από τη μεριά τους οφείλουν να εμπλακούν ενεργητικά στη διαδικασία τής
εκπαίδευσης των παιδιών τους. | el |
dc.format.extent | 93 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση | el |
dc.title | Με ποια κριτήρια επιλέγουν οι γονείς τα πρότυπα σχολεία (μελέτη περίπτωσης) | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σπυριδάκος, Αθανάσιος | |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικό κεφάλαιο | el |
dc.subject.keyword | Γονεϊκή επιλογή σχολείου | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Οικοσυστημικά μοντέλα συνεργασίας | el |
dc.subject.keyword | Πρότυπα σχολεία | el |
dc.subject.keyword | Σχολική επίδοση | el |
dc.description.abstracttranslated | In modern times, education will be successful in its role provided that it will reinforce,
through suitable strategic, four basic pillars of learning. As a necessary condition for the above, extroversion should be experienced by the school, so that collaboration between family and the wider community can be established. On the other hand, parents have the obligation for an active engagement throughout their children educational procedure. | el |