Show simple item record

Θεσμικό πλαίσιο και πολυπλοκότητα των νέων επιχειρήσεων. Η εδραίωση και η ανάπτυξή τους στον Ελλαδικό χώρο (Η περίπτωση των Coffee Island)

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠαππάς, Διονύσιος
dc.contributor.authorΣτεφανίδης, Φώτιος
dc.date.accessioned2017-03-14T10:35:05Z
dc.date.available2017-03-14T10:35:05Z
dc.date.issued2017-03-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3329
dc.description.abstractΕίναι γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ υψηλή θέση όσον αφορά την ημερήσια κατανάλωση καφέ. Αν και, λοιπόν, κάποτε οι άνθρωποι δεν ήθελαν να κυκλοφορούν στο δρόμο με ένα χάρτινο ποτήρι καφέ επειδή ντρεπόντουσαν, ωστόσο, τώρα έχουν αλλάξει τα δεδομένα αποτελώντας μάλιστα αυτό μόδα της σημερινής εποχής. Απόρροια αυτής της τάσης είναι η εξάρτηση των Ελλήνων από τον καφέ, παντός είδους, κάτι το οποίο τους οδηγεί να θέλουν να τον βρίσκουν συνέχεια και παντού σε διάφορα σημεία γύρω από το χώρο στον οποίο κινούνται σε καθημερινή βάση. Επιπρόσθετα, θα πρέπει να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι σύμφωνα με πραγματοποιηθείσες μελέτες, ένα μεγάλο ποσοστό των νέων εταιρειών που ιδρύθηκαν το 2008, πριν η κρίση εκδηλωθεί στην Ελλάδα, ανήκε σε κλάδους μη παραγωγικούς, χωρίς εξωστρέφεια και με χαμηλή χρήση εργαλείων τεχνολογίας. Μέσα σε αυτούς τους κλάδους ανήκει και ο κλάδος του καφέ. Παρόλα αυτά, διακρίνονται περιπτώσεις οι οποίες διακατέχονται από καινοτομία, στρατηγικό σχεδιασμό καθώς και σωστό branding καταφέρνοντας να επιβιώσουν, να αποσπάσουν μερίδιο της αγοράς και να επεκταθούν τελικά ακόμα και σε αγορές του εξωτερικού. Ένα τέτοιο φαινόμενο είναι και τα Coffee Island, μία διάσημη τον τελευταίο καιρό εταιρία παραγωγής και εμπορίου καφέ η οποία μάλιστα έχει λάβει το βραβείο ELITE για τη στρατηγική ανάπτυξη της Χρονιάς.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμόςel
dc.titleΘεσμικό πλαίσιο και πολυπλοκότητα των νέων επιχειρήσεων. Η εδραίωση και η ανάπτυξή τους στον Ελλαδικό χώρο (Η περίπτωση των Coffee Island)el
dc.title.alternativeInstitutional context and complexity of new businesses. Consolidating and developing them in Greek (the case of Coffee Island)el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΝέες επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΚλάδος γρήγορης εστίασηςel
dc.subject.keywordΚλάδος αλυσίδων καφέel
dc.subject.keywordCoffee Islandel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.subject.keywordΔυνάμεις του Porterel
dc.subject.keywordΑνάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος
dc.subject.keywordΑνάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος
dc.description.abstracttranslatedIt is a fact that Greece is in a very high position on the daily coffee consumption. Although, then, once people did not want to travel on the road with a paper cup of coffee because they were too embarrassed, but now have changed the data actually forming this fashion of today. The corollary of this trend is the dependence of Greek coffee, of any kind, which leads them to want to find him and then everywhere at different points around the space in which they fly on a daily basis. Additionally, we should mention at this point that, according to studies carried out, a large proportion of new companies founded in 2008, before the crisis broke out in Greece, belonged to unproductive branches, without extroversion and low use of technology tools. Within these sectors they belong and the coffee industry. However, distinguished cases possessed by innovation, strategic planning and proper branding managing to survive, to wrest market share and eventually extended even to foreign markets. Such a phenomenon is and the Coffee Island, one famous lately producer of coffee trade which actually received the ELITE Award for the strategic development of the Year.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"