Θεσμικό πλαίσιο και πολυπλοκότητα των νέων επιχειρήσεων. Η εδραίωση και η ανάπτυξή τους στον Ελλαδικό χώρο (Η περίπτωση των Coffee Island)
Institutional context and complexity of new businesses. Consolidating and developing them in Greek (the case of Coffee Island)
Keywords
Νέες επιχειρήσεις ; Στρατηγική ανάλυση ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Κλάδος γρήγορης εστίασης ; Κλάδος αλυσίδων καφέ ; Coffee Island ; SWOT Analysis ; Δυνάμεις του Porter ; Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος ; Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντοςAbstract
Είναι γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ υψηλή θέση όσον αφορά την ημερήσια κατανάλωση καφέ. Αν και, λοιπόν, κάποτε οι άνθρωποι δεν ήθελαν να κυκλοφορούν στο δρόμο με ένα χάρτινο ποτήρι καφέ επειδή ντρεπόντουσαν, ωστόσο, τώρα έχουν αλλάξει τα δεδομένα αποτελώντας μάλιστα αυτό μόδα της σημερινής εποχής. Απόρροια αυτής της τάσης είναι η εξάρτηση των Ελλήνων από τον καφέ, παντός είδους, κάτι το οποίο τους οδηγεί να θέλουν να τον βρίσκουν συνέχεια και παντού σε διάφορα σημεία γύρω από το χώρο στον οποίο κινούνται σε καθημερινή βάση. Επιπρόσθετα, θα πρέπει να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι σύμφωνα με πραγματοποιηθείσες μελέτες, ένα μεγάλο ποσοστό των νέων εταιρειών που ιδρύθηκαν το 2008, πριν η κρίση εκδηλωθεί στην Ελλάδα, ανήκε σε κλάδους μη παραγωγικούς, χωρίς εξωστρέφεια και με χαμηλή χρήση εργαλείων τεχνολογίας. Μέσα σε αυτούς τους κλάδους ανήκει και ο κλάδος του καφέ. Παρόλα αυτά, διακρίνονται περιπτώσεις οι οποίες διακατέχονται από καινοτομία, στρατηγικό σχεδιασμό καθώς και σωστό branding καταφέρνοντας να επιβιώσουν, να αποσπάσουν μερίδιο της αγοράς και να επεκταθούν τελικά ακόμα και σε αγορές του εξωτερικού. Ένα τέτοιο φαινόμενο είναι και τα Coffee Island, μία διάσημη τον τελευταίο καιρό εταιρία παραγωγής και εμπορίου καφέ η οποία μάλιστα έχει λάβει το βραβείο ELITE για τη στρατηγική ανάπτυξη της Χρονιάς.
Abstract
It is a fact that Greece is in a very high position on the daily coffee consumption. Although, then, once people did not want to travel on the road with a paper cup of coffee because they were too embarrassed, but now have changed the data actually forming this fashion of today. The corollary of this trend is the dependence of Greek coffee, of any kind, which leads them to want to find him and then everywhere at different points around the space in which they fly on a daily basis. Additionally, we should mention at this point that, according to studies carried out, a large proportion of new companies founded in 2008, before the crisis broke out in Greece, belonged to unproductive branches, without extroversion and low use of technology tools. Within these sectors they belong and the coffee industry. However, distinguished cases possessed by innovation, strategic planning and proper branding managing to survive, to wrest market share and eventually extended even to foreign markets. Such a phenomenon is and the Coffee Island, one famous lately producer of coffee trade which actually received the ELITE Award for the strategic development of the Year.
Number of pages
93Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: