dc.contributor.advisor | Αλατσαθιανός, Σταμάτης | |
dc.contributor.author | Καββουσανός, Αντώνιος | |
dc.date.accessioned | 2017-03-07T08:49:28Z | |
dc.date.available | 2017-03-07T08:49:28Z | |
dc.date.issued | 2016-11-29 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3311 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε σκοπό την υλοποίηση του συστήματος ABS (Anti-Block Braking System) με την χρήση ηλεκτρομαγνητικού φρένου απάνω σε τηλεκατευθυνόμενο όχημα κλίμακας 1:10 ως κύριο φρένο. Είναι ένα αντικείμενο το οποίο δεν έχει αναπτυχθεί ακόμα και θα μας απασχολήσει πολύ τα επόμενα χρόνια. Ο λόγος είναι ότι η τεχνολογία εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια απάνω στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και στις υβριδικές τεχνολογίες. Αρχικά μέσα από αυτή την πτυχιακή θα γνωρίσουμε σε θεωρητικό επίπεδο την λειτουργία και την χρήση των ηλεκτρομαγνητικών φρένων αυτή την στιγμή. Στην συνέχεια θα γίνει αναφορά στην λειτουργία του υπάρχον συστήματος ABS. Τέλος θα γίνει εκτενής περιγραφή της κατασκευής του συστήματος υπό κλίμακα συνδυάζοντας τις θεωρητικές γνώσεις με την υπάρχουσα τεχνολογία. | el |
dc.format.extent | 50 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα | el |
dc.title | Ανάπτυξη εφαρμογής με ABS | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρομαγνητικά φρένα | el |
dc.subject.keyword | Πέδηση | el |
dc.subject.keyword | ABS | el |
dc.subject.keyword | Μικροελεγκτής 16f877A | el |
dc.subject.keyword | HALL sensor | el |
dc.subject.keyword | Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών | el |
dc.description.abstracttranslated | The current thesis topic is an illustration of the ABS systems (Anti-block braking System), with the assistance of electromagnetic base brake system in a mini-mobile electric vehicle of 1:10 scale. This braking assistance is a demonstration of a new control of braking unknown to the conventional vehicles and in which its capabilities of braking is still on research and on future investigation. Furthermore the technology in the last years have shown great of interest in the electromagnetic braking system especially in the hybrid cars. The hypothesis is an introduction of this new braking system and how it can be implemented in the current conventional braking systems. A description of the current braking system (ABS) has been analyzed. The implementation of this new electromagnetic braking system has been manufacture and analyzed according to the current known braking system and it is a theoretical system based to the current technology we know. | el |