dc.contributor.advisor | Γκούμας, Σπυρίδων | |
dc.contributor.author | Τσουκιά, Ελπίδα | |
dc.contributor.author | Καψοράχη, Ευσταθία | |
dc.date.accessioned | 2017-02-17T09:53:03Z | |
dc.date.available | 2017-02-17T09:53:03Z | |
dc.date.issued | 2017-02 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3269 | |
dc.description.abstract | Μέσα από την προσπάθειά μας αυτή επιδιώξαμε και καταλήξαμε να αποδείξουμε ότι η οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την άνθηση και βελτιστοποίηση της Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Αναμφίβολα είναι αυταπόδεικτο το αντίθετο. Όταν η τεχνική-επαγγελματική εκπαίδευση διέρχεται αστάθεια ή κοινωνικοπολιτική αμφισβήτηση τότε η οικονομική κατάσταση της χώρας περνά περίοδο κρίσης. Παρόλο που το φαινόμενο είναι διαχρονικό, επικεντρώσαμε την μελέτη μας στους δύο αυτούς τομείς (οικονομική ανάπτυξη-επαγγελματική εκπαίδευση) στα χρόνια μετά το 1960. Η προσέγγιση μας είναι περισσότερο θεωρητική, με σύγκριση της οικονομίας και της επαγγελματικής εκπαίδευσης της χώρας. Κάνουμε αντιπαραβολές με άλλα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα. Στη συνέχεια, για την καλύτερη διερεύνηση του ζητήματος, και την ορθότερη αξιολόγησή του, το προσεγγίζουμε ποσοτικά διεξάγοντας έρευνα σε επαγγελματικά και γενικά σχολεία, μέσω της οποίας καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα. Σήμερα που η Ελλάδα περνά κρίση οικονομική, κρίση ταυτότητας διέρχεται και η επαγγελματική εκπαίδευση. | el |
dc.format.extent | 114 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική | el |
dc.title | Η επαγγελματική εκπαίδευση και η οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας, ένας ισχυρός δεσμός | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σπυριδάκος, Αθανάσιος | |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Οικονομική ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Παραγωγικότητα | el |
dc.subject.keyword | Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | ΤΕΕ | el |
dc.subject.keyword | Ελληνική οικονομία | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικά συστήματα | el |
dc.description.abstracttranslated | the main purpose of this thesis is to prove that the economic growth of Greece is inextricably connected with the growth and optimization of the secondary Technical and Vocational Education. Undoubtedly the opposite is evident. When Technical and Vocational Education is getting through unstable social and economic situations, then also the economy of the country will be getting through crisis. Although this phenomenon is everlasting, we focused our research into these two specific areas (economic growth-technical education) in the years from 1960 and later. Our approach is mainly theoretical. We compare the economic state of our country and vocational education in the same time. Also, we make comparisons with other European education systems. Then, to better investigate the issue, we followed a more quantitative approach by conducting research, on professional and general schools, through which we came to the same conclusion. Now that Greece passes economic crisis, identity crisis passes and vocational education too. | el |