dc.contributor.advisor | Σαλμόν, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Χριστοδούλου, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2017-02-09T10:45:03Z | |
dc.date.available | 2017-02-09T10:45:03Z | |
dc.date.issued | 2017-01 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3250 | |
dc.description.abstract | Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών όσο και σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας ενός εκπαιδευτικού οργανισμού είναι ένας νέος τρόπος σκέψης για την επίτευξη της συνεχούς βελτίωσης και την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Η Ολική Ποιότητα δεν περιλαμβάνει μόνο το αποτέλεσμα αλλά και όλο το ανθρώπινο δυναμικό του οργανισμού συμμετέχει στην προσπάθεια βελτίωσης της αποτελεσματικότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης με ποιοτικές διαδικασίες. Η εφαρμογή της φιλοσοφίας της ΔΟΠ σε μια σχολική μονάδα, που αντιμετωπίζεται ως ανοικτό κοινωνικό σύστημα, απαιτεί αυτοέλεγχο, σχετική αυτονομία και δημιουργικότητα, τα οποία αναπτύσσονται σε ένα περιβάλλον συνεργασίας με μορφές ηγεσίας που προωθούν την αφοσίωση του ανθρώπινου δυναμικού στις αξίες και στους σκοπούς του σχολείου. Ταυτόχρονα απαιτείται συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, επικοινωνία, κίνητρα και μέτρηση της αποτελεσματικότητας. Ένα σύγχρονο μοντέλο για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας στα πλαίσια της ΔΟΠ είναι η Ισορροπημένη Κάρτα Μέτρησης (BSC). | el |
dc.format.extent | 90 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση | el |
dc.title | Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σπυριδάκος, Αθανάσιος | |
dc.contributor.committee | Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης | |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Balanced scorecard | el |
dc.subject.keyword | Ποιότητα στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση σχολικών μονάδων | el |
dc.subject.keyword | SWOT Analysis | el |
dc.subject.keyword | BSC | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί οργανισμοί | el |
dc.description.abstracttranslated | The quality of education has a lot of definitions, which testify to the diversity and complexity of the concept. The dimensions and indicators that characterize the quality of education are clear both at the United Nations level and at EU level. The TQM of an educational organization is a new way of thinking to achieve continuous improvement and high quality services. Total Quality includes not only the results but also the human resources of the organization participate in the improvement the efficiency of education through quality procedures. The application of the philosophy of TQM in a school unit, which is considered to be an open social system, requires self-control, relative autonomy and creativity, which are developed in a collaborative environment with leadership styles that promote the loyalty and dedication of human resources in the values and the objectives of the school. At the same time, continuous teacher training, communication, motivation and measurement of effectiveness are required. A modern model for measuring efficacy in the context of TQM is the Balanced Scorecard. | el |