Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2017-02-09T10:45:03Z
dc.date.available2017-02-09T10:45:03Z
dc.date.issued2017-01
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3250
dc.description.abstractΗ ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών όσο και σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας ενός εκπαιδευτικού οργανισμού είναι ένας νέος τρόπος σκέψης για την επίτευξη της συνεχούς βελτίωσης και την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Η Ολική Ποιότητα δεν περιλαμβάνει μόνο το αποτέλεσμα αλλά και όλο το ανθρώπινο δυναμικό του οργανισμού συμμετέχει στην προσπάθεια βελτίωσης της αποτελεσματικότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης με ποιοτικές διαδικασίες. Η εφαρμογή της φιλοσοφίας της ΔΟΠ σε μια σχολική μονάδα, που αντιμετωπίζεται ως ανοικτό κοινωνικό σύστημα, απαιτεί αυτοέλεγχο, σχετική αυτονομία και δημιουργικότητα, τα οποία αναπτύσσονται σε ένα περιβάλλον συνεργασίας με μορφές ηγεσίας που προωθούν την αφοσίωση του ανθρώπινου δυναμικού στις αξίες και στους σκοπούς του σχολείου. Ταυτόχρονα απαιτείται συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, επικοινωνία, κίνητρα και μέτρηση της αποτελεσματικότητας. Ένα σύγχρονο μοντέλο για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας στα πλαίσια της ΔΟΠ είναι η Ισορροπημένη Κάρτα Μέτρησης (BSC).el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότηταςel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordBalanced scorecardel
dc.subject.keywordΠοιότητα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subject.keywordΔιοίκηση σχολικών μονάδωνel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.subject.keywordBSCel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοί οργανισμοίel
dc.description.abstracttranslatedThe quality of education has a lot of definitions, which testify to the diversity and complexity of the concept. The dimensions and indicators that characterize the quality of education are clear both at the United Nations level and at EU level. The TQM of an educational organization is a new way of thinking to achieve continuous improvement and high quality services. Total Quality includes not only the results but also the human resources of the organization participate in the improvement the efficiency of education through quality procedures. The application of the philosophy of TQM in a school unit, which is considered to be an open social system, requires self-control, relative autonomy and creativity, which are developed in a collaborative environment with leadership styles that promote the loyalty and dedication of human resources in the values and the objectives of the school. At the same time, continuous teacher training, communication, motivation and measurement of effectiveness are required. A modern model for measuring efficacy in the context of TQM is the Balanced Scorecard.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"