Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΧατζή, Ναταλία
dc.date.accessioned2017-02-07T11:31:54Z
dc.date.available2017-02-07T11:31:54Z
dc.date.issued2017-01
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3240
dc.description.abstractΟ σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της βιβλιογραφίας αναφορικά με την εφαρμογή και τον αντίκτυπο της Θεωρίας του Χάους στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Αρχικά, επιχειρείται μια γενική παρουσίαση της Θεωρίας του Χάους κι αναλύονται βασικές έννοιες της, όπως η μη-γραμμικότητα, οι ελκυστές και η αυτο-οργάνωση. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην επίδραση της συγκεκριμένης θεωρίας στις κοινωνικές επιστήμες, με πλήρη έμφαση σε αυτή της Διοίκησης. Αναλύονται τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες ενός Χαοτικού Οργανισμού και τα στάδια που θα πρέπει να ακολουθηθούν για το μετασχηματισμό του. Εν συνεχεία, το θέμα επικεντρώνεται στη Διαχείριση Αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς μέσω της Θεωρίας του Χάους, εφαρμόζοντας τις γενικές έννοιες του Κεφαλαίου 1 στο συγκεκριμένο πλαίσιο, με επιπλέον αναφορά στη δυναμική των ομάδων και του ηγέτη, ως καταλυτών για την πρόκληση αλλαγής. Τέλος, παρουσιάζονται κάποιες αντιθετικές απόψεις πάνω στο ζήτημα, για τη δημιουργία μιας πιο σφαιρικής άποψης από τον αναγνώστη.el
dc.format.extent120el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Οργανωτική Αλλαγήel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαχείριση αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η θεωρία του Χάουςel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΒρυζίδης, Λάζαρος
dc.contributor.committeeΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΘεωρία του Χάουςel
dc.subject.keywordΔιοίκηση αλλαγώνel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοί οργανισμοίel
dc.subject.keywordΑυτο-οργάνωσηel
dc.subject.keywordΕλκυστήςel
dc.subject.keywordΔιοίκηση εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe scope of this thesis was the study of the literature concerning the application and impact of Chaos Theory in the Management of Education. Firstly, there is an attempt for a general presentation of Chaos Theory and an analysis of its basic concepts, such as non-linearity, attractors and self-organization. Secondly, there is a reference of the impact of this particular theory in social sciences, with full emphasis to the science of Administration. The characteristics and and properties of a Chaotic Organization are analyzed, as well as the stages to be followed for its transformation. Subsequently, the issue focuses on Change Management for educational organizations through the Chaos Theory, by applying the basic concepts referred to chapter 1 in this framework, with an extra reference to group and leader dynamics, as catalysts for change. Finally, some contrasting views are presented, in order for the reader to create a more comprehensive view on the issue.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"