dc.contributor.advisor | Σπυριδάκος, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Ευτυχία | |
dc.contributor.author | Μαλλιαρού, Ειρήνη Μεταξία | |
dc.date.accessioned | 2017-02-06T14:54:29Z | |
dc.date.available | 2017-02-06T14:54:29Z | |
dc.date.issued | 2017-01-23 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3234 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τη συμβολή του μεταπτυχιακού προγράμματος "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων" του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ, στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων και τις επιπτώσεις του μεταπτυχιακού στην ανάπτυξη δεξιοτήτων απαραίτητων στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου, το οποίο περιελάμβανε ερωτήσεις σχετικές με την οργάνωση και διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων και τις δεξιότητες ηγεσίας σύμφωνες με τα βιβλιογραφικά πρότυπα. Το ερωτηματολόγιο απευθυνόταν στους μεταπτυχιακούς φοιτητές "πριν" και "μετά" την εκπαίδευσή τους στο πρόγραμμα. Ως αποτέλεσμα, προέκυψε ότι οι εκπαιδευόμενοι βελτίωσαν σε αρκετά μεγάλο βαθμό δεξιότητες, χρήσιμες για την οργάνωση και διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων. Τέτοιες είναι δεξιότητες για τη διαχείριση πληροφοριών με την χρήση νέων τεχνολογιών, αποτελεσματικότερης επικοινωνίας και αντιμετώπισης περιπτώσεων συγκρούσεων ή κρίσεων. Έγινε επίσης φανερή η πεποίθηση των εκπαιδευομένων, ότι η πιστοποιημένη επιμόρφωση στην Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων πρέπει να είναι ένα κριτήριο επιλογής διευθυντών. Οι απαντήσεις που δόθηκαν και από τις δύο κατηγορίες φοιτητών σε ερωτήματα οργάνωσης και ηγεσίας εκπαιδευτικής μονάδας, ήταν σύμφωνες με τα πρότυπα των βιβλιογραφικών αναφορών. Ως προς την αλλαγή στάσης και αντιλήψεων των εκπαιδευομένων σχετικά με θέματα διοίκησης, δεν παρατηρήθηκε στατιστικά μεγάλη διαφορά στους "πριν" και "μετά" την εκπαίδευση. Αυτό μπορεί να ερμηνευτεί από τα αποτελέσματα της έρευνας που όπως διαπιστώθηκε, το 1/3 του δείγματος έχει διατελέσει διευθυντής/ντρια εκπαιδευτικής μονάδας, τα 4/5 του έχει εκπαιδευτική προϋπηρεσία και ένα μεγάλο μέρος του έχει προηγούμενη επιμόρφωση σε θέματα διοίκησης και οργάνωσης εκπαιδευτικών μονάδων. | el |
dc.format.extent | 135 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση | el |
dc.title | Πρότυπη προσέγγιση για την αποτίμηση της συμβολής των μεταπτυχιακών σπουδών σε θέματα διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης | |
dc.contributor.committee | Σαλμόν, Ιωάννης | |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση σχολικών μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Διευθυντής σχολικής μονάδας | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση εκπαιδευτικών | el |
dc.subject.keyword | GAP Analysis | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση ενηλίκων | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Στάσεις | el |
dc.subject.keyword | Αντιλήψεις | el |
dc.subject.keyword | Συμβολή μεταπτυχιακών σπουδών | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of the current master thesis was to study the effects of the postgraduate program, "MSc in Management of Educational Organization", taking place in Piraeus University of Applied Sciences. Specifically, points of interest were the changes in stance and beliefs of the students, as well as the effects of the program at the development of various skills needed to manage educational organizations. The research was conducted through statistical analysis of data acquired through a questionnaire. It was distributed to students of the program at the beginning of their studies (before) and after graduation (after). The questions were related to the management and structure of educational organizations and the leader skills, as they are defined by the bibliography.
The results showed a significant improvement of the skills needed to organize and administrate an educational organization. Some of them are the process of information using new technologies, more effective communication skills and better crisis control or conflict regulation. It was also concluded that certification in management of educational organizations should be a more decisive quality during the selection of the directors of those institutions. The answers collected by both categories of students (before and after the studies) were according to the standards of the relevant bibliography. No statistically significant change at the stance and various beliefs of the students was observed before and after their studies. This might be justified by facts regarding the students that resulted by the research: one third of them have been principals, four fifths have experience in education and a substantial number of them has some additional education on the subject of management and organization of educational institutes. | el |