Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη διοίκηση επιχειρήσεων: case study Green Cola Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)
Η παρούσα εργασία αναλύει το θεωρητικό επίπεδο του μάρκετινγκ, τις στρατηγικές ανάπτυξης σε γενικά πλαίσια και ειδικότερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έχοντας ως παράδειγμα την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Green Cola ...
Διαχείριση αλλαγής οργανισμού με εστίαση στους ανθρώπινους πόρους - Η περίπτωση της Ελληνικής Αστυνομίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-12)
Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες αλλαγές που επέφερε η παγκοσμιοποίηση προκάλεσε πλήθος προβλημάτων σε διάφορα κράτη ανά τον κόσμο μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα με σημαντικότερο την κοινωνικοοικονομική κρίση που μαστίζει ...
Η ανάλυση της μεθόδου Balanced Scorecard και η εφαρμογή της στην εφοδιαστική αλυσίδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-14)
Η Ισορροπημένη Κάρτα Αποτελεσμάτων - Balanced Scorecard (BSC) εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της επιχείρησης θέτοντας στόχους σε τέσσερις σημαντικές διαστάσεις (Χρηματοοικονομική διάσταση, Πελατειακή διάσταση, διάσταση ...
Πολυκριτηριακή αξιολόγηση δράσεων εξοικονόμησης ενέργειας σε υφιστάμενα κτίρια
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)
Η υπερβολική χρήση ορυκτών καυσίμων θεωρείται υπεύθυνη για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής και της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση προωθούν δραστηριότητες που ...
Το balanced scorecard ως εργαλείο υποστήριξης της αλλαγής στο δημόσιο τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία διαρθρώνεται σε έξι (6) κεφάλαια στα οποία αναλύεται διεξοδικά το ζήτημα της διοίκησης αλλαγών. Συγκεκριμένα, εννοιολογικές αποσαφηνίσεις, παράγοντες και δυνάμεις που την προκαλούν, ...
Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια η θεωρητική εξέλιξη της μάρκας του εργοδότη και η διαφοροποίηση της από τη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Μέσα από αυτές τις διαφορές θα εξαχθούν και θα οριστούν ...
Κοινωνική οικονομία και επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα του Ν. 4430/2016
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Το παρόν εξετάζει την κατάσταση της κοινωνικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με δεδομένο το νέο νομικό πλαίσιο του Ν.4430/2016. Διερευνήθηκε η ευρεία ορολογία που αντιστοιχεί στο πεδίο και ο τρόπος που ...