dc.contributor.advisor | Γιαννακόπουλος, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Ανδρέου, Φρίξος | |
dc.date.accessioned | 2017-01-12T13:13:35Z | |
dc.date.available | 2017-01-12T13:13:35Z | |
dc.date.issued | 2016-09-02 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3179 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση, ανάπτυξη και εφαρμογή των βασικών αισθήσεων του ανθρώπου όπως η όραση και η ακοή σε ένα περιβάλλον παιχνιδιού με στόχο μια όσο το πιο δυνατόν ρεαλιστική αντίδραση από την αντίθεση που θα βρει ο παίχτης σε ένα παιχνίδι. Τα παραπάνω δημιουργήθηκαν βάσει γνωστών ιστορικών πηγών και αλγορίθμων που έχουν παρουσιαστεί στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Το πρακτικό κομμάτι ολοκληρώθηκε εξ ολοκλήρου στην παιχνιδομηχανή Unreal Engine 4. Αξιοσημείωτο εργαλείο για την επιτυχή ολοκλήρωση της υπήρξε και το εργαλείο Blueprint (Visual Scripting Language) το οποίο αποτελεί μία σαφή καινοτομία της μηχανής. | el |
dc.format.extent | 100 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών) | el |
dc.title | Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού | el |
dc.title.alternative | Design and implementation of basic features of artificial intelligence in a game environment | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ζαχάρης, Νικόλαος | |
dc.contributor.committee | Φατούρος, Σταύρος | |
dc.contributor.committee | Γιαννακόπουλος, Παναγιώτης | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Blueprint | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis concerns the designing, development and implementation of a human's basic senses such as vision and hearing in a game environment in order to accomplish a realistic behavior from the opposition which a player may encounter. All of the above were created through referencing widely known historic sources and algorithms. The practical part of this thesis was completed exclusively in the Unreal Engine 4 game engine. A key feature for the successful completion of this thesis was a tool name Blueprint (Visual Scripting Language) which constitutes a clear innovation of this particular engine. | el |