Ηλεκτρονικό εμπόριο - Μελέτη περίπτωσης προϊόντων πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ)
Πτυχιακή εργασία
Author
Μεγαλακάκη, Ηλιάνα
Μελλέ, Ελευθερία
Date
2016-11-09Advisor
Γιαννακόπουλος, ΔιονύσιοςKeywords
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικό κατάστημα ; Προϊόντα Πληροφορικής και Επικοινωνιών ; Ικανοποίηση πελατών ; Εξυπηρέτηση πελατών ; Επικαιροποίηση προϊόντων ; Ποσοτική έρευνα ; ΕρωτηματολόγιοAbstract
Στη παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναλύεται εκτενώς η σημασία και η σπουδαιότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη κοινωνία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως έννοια, αναπτύχθηκε κυρίως από τη δεκαετία του ’70 και ύστερα, όταν ο κόσμος εκείνη την εποχή άρχισε να διεθνοποιείται και να αυξάνονται ραγδαία οι παγκόσμιες δραστηριότητες ενός μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων. Με τον καιρό καταλυτικό ρόλο διαδραμάτισαν τόσο η χρήση του μάρκετινγκ για τη βελτίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσο και η προστασία του κλάδου αυτού από το φορολογικό καθεστώς διεθνώς.
Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύθηκε η περίπτωση των ηλεκτρονικών καταστημάτων αναφορικά με τα προϊόντα πληροφορικής και επικοινωνιών που εμπορεύονται, καθώς τα προϊόντα αυτά αποτελούν κομμάτι του τομέα της υψηλής τεχνολογίας και συνθέτουν ένα μεγάλο μέρος της σημερινής ζήτησης των καταναλωτών. Έτσι, στο εμπειρικό μέρος της εργασίας εξετάσθηκε κατά πόσο οι καταναλωτές αισθάνονται ικανοποιημένοι από τις ηλεκτρονικές αγορές τους με τα 7 μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα: Πλαίσιο, E-Shop, Κωτσόβολος, Get It Now, Multirama, Public και MediaMarkt. Η έρευνα διεξήχθη μέσω ερωτηματολογίου που διενεμήθη σε 356 άτομα. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης αυτής έδειξαν ότι όλες οι διαστάσεις της ικανοποίησης παίζουν σημαντικό ρόλο για την γενικότερη ικανοποίηση των ατόμων από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, κυρίως όμως η ευκολία πρόσβασης, η εξυπηρέτηση και η επικαιροποίηση των προϊόντων τους.
Abstract
In this thesis is presented and discussed extensively the importance and relevance of electronic commerce in the modern society. Electronic commerce as a concept was developed mainly from the 70s, when the world at that time became internationalized and global activities of a large number of companies had remarkably risen. Over time, the catalytic role was played by both the use of marketing to improve electronic commerce, as well as the protection of this sector from the international tax regime.
In this thesis we analyzed the case of online shops regarding IT products and marketing communications, as these products are part of the high-tech sector and make up a large part of today's consumers demand. Thus, the empirical part of the work investigated how consumers feel satisfied with their online shopping with the 7 largest electronics stores in Greece: Plaisio, E-Shop, Kotsovolos, Get It Now, Multirama, Public and MediaMarkt. The survey was conducted through a questionnaire distributed to 356 people. The results of this analysis showed that all dimensions of satisfaction are important for the overall satisfaction of the people of the online stores, especially the ease of access, service and updating of their products.
Number of pages
92 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: