Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό ΕμπόριοΛέξεις κλειδιά
Ικανοποίηση πελατών ; Καταναλωτές ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Αθλητικά είδη ; Ηλεκτρονικό κατάστημαΠερίληψη
Η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου, έχει συμβάλλει ιδιαίτερα στην εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνάμα η έντονη εργασιακή καθημερινότητα, έχει ωθήσει μεγάλο όγκο καταναλωτών που ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες, στη διεξαγωγή αγορών μέσα από ηλεκτρονικά καταστήματα αθλητικών ειδών, προκειμένου αφενός να επιτευχθεί εξασφάλιση χρόνου από την ηλεκτρονική αγορά καθώς και να αποκομίσουν τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου και αφετέρου να ικανοποιήσουν την ανάγκη προμήθειας αθλητικών ειδών. Λόγω λοιπόν της ανάπτυξης της ηλεκτρονικής αγοράς αθλητικών ειδών, δημιουργείται η ανάγκη για περαιτέρω διερεύνηση της συμπεριφοράς καταναλωτή και των παραγόντων που την επηρεάζουν, αναφορικά με την ικανοποίηση μετά από μία διαδικτυακή αγορά αθλητικών ειδών. Ο λόγος της παρούσας εργασίας, είναι μέσα από τα ερευνητικά ερωτήματα που εξετάζει, να εντοπίσει τους παράγοντες ικανοποίησης και την σημαντικότητα αυτών, για πελάτες διαδικτυακών καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών.
Αριθμός σελίδων
88 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: