Show simple item record

Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων

dc.contributor.advisorΠατσίκας, Στυλιανός
dc.contributor.authorΑθανασοπούλου, Ευθυμία
dc.date.accessioned2016-11-28T10:57:13Z
dc.date.available2016-11-28T10:57:13Z
dc.date.issued2016-11-21
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3095
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες, η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης θεωρείται αναγκαία τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος όσο και για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου. Τα σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα που απασχολούν τις μεγάλες βιομηχανικές χώρες οδηγούν από τη μία τις επιχειρήσεις να στραφούν σε φιλο-περιβαλλοντικές στρατηγικές και από την άλλη τους καταναλωτές να υιοθετούν ένα οικολογικό προφίλ. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μία προσπάθεια παρουσίασης της σημασίας του Οικολογικού Μάρκετινγκ. Οι αρχικές ενότητες αναφέρονται στους ορισμούς που έχουν αποδοθεί στο οικολογικό μάρκετινγκ καθώς και στην ιστορική εξέλιξή του. Κατόπιν, γίνεται παρουσίαση των χαρακτηριστικών που διαθέτουν τα πράσινα προϊόντα καθώς και οι πράσινοι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις. Τονίζεται η αναγκαιότητα της πράσινης επιχειρηματικότητας και οι στρατηγικές που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν με κυρίαρχο στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Τέλος, γίνεται αναφορά στις οικολογικές πρώτες ύλες, αναπτύσσεται ο ρόλος του Οικολογικού Μάρκετινγκ στον τομέα της ελληνικής ένδυσης και παρουσιάζονται χαρακτηριστικά παραδείγματα από ελληνικές εταιρείες οι οποίες υιοθετούν οικολογικές προσεγγίσεις.el
dc.format.extent48 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κλωστοϋφαντουργίαel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΤο πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντωνel
dc.title.alternativeGreen Marketing in the promotion of textiles productsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκοτσόπουλος, Αναστάσιος
dc.contributor.committeeΠρινιωτάκης, Γεώργιος
dc.contributor.departmentΤμήμα Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΠράσινο μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠράσινα προϊόνταel
dc.subject.keywordΟικολογικά ενδύματαel
dc.subject.keywordΟικολογική σήμανσηel
dc.subject.keywordΠράσινο brandingel
dc.description.abstracttranslatedOver the last decades, the rise of environmental awareness and consciousness has become of essence for both the environmental protection and the improvement of the quality of human life. The serious environmental issues tha the major industrialised countries face have led companies to follow eco-friendly strategies and at the same time customers to adopt a more ecological profile. In the current study the importance of Ecological Marketing is presented. The initial sections refer to the definitions assigned to the Ecological Marketing and its historical evolution. Then, there is a presentation of the main characteristics of green products, green customers and associated companies. Emphasis has been given to the significance of green businesses strategies that should be followed and employed with environmental protection being the main objective. In the last part of the thesis, ecological raw materials are briefly discussed. Moreover, the role of eco-marketing in Greek clothing sector is presented and certain Greek companies that adopt green approaches are exhibited.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"