dc.contributor.advisor | Μανουσάκης, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Καραντώνης-Τάσσης, Αλέξης | |
dc.date.accessioned | 2016-11-23T09:46:45Z | |
dc.date.available | 2016-11-23T09:46:45Z | |
dc.date.issued | 2016-10-12 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3090 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία αναπτύσσεται η τεχνική μεθοδολογία της διαδικασίας της αντίστροφης μηχανικής καθώς και η εφαρμογή της σε ηλεκτροκίνητα οχήματα. Παρατίθεται η διαδικασία αυτής, από θεωρητική σκοπιά, περιγράφοντας γενικά τους τομείς στους οποίους μπορεί να εφαρμοστεί στα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Η διαδικασία αυτή πέρα του γεγονότος ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αντιγραφή του υλικού, μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης και για την βιομηχανοποίηση, την κατασκευή, και τη διατήρηση των προϊόντων. | el |
dc.format.extent | 225 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Κινητήρες | el |
dc.title | Αντίστροφη μηχανική: εφαρμογή σε ηλεκτροκίνητα οχήματα | el |
dc.title.alternative | Reverse engineering: application in electric vehicle | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μεταξά, Φωτεινή | |
dc.contributor.committee | Στάσης, Σταύρος | |
dc.contributor.committee | Σινιόρος, Παναγιώτης | |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Αντίστροφη μηχανική | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject.keyword | Μπαταρίες | el |
dc.subject.keyword | Αντιστροφείς | el |
dc.subject.keyword | Έξυπνα δίκτυα | el |
dc.subject.keyword | Έξυπνα οχήματα | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρικές μηχανές | el |
dc.subject.keyword | Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικά ισχύος | el |