Show simple item record

Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών

dc.contributor.advisorΚονιόρδος, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΛορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία
dc.date.accessioned2016-10-14T10:23:44Z
dc.date.available2016-10-14T10:23:44Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3024
dc.description.abstractΤα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών του κόσμου αλλά και κάθε πολίτης που τον απασχολεί το περιβάλλον και έχει τις βασικές γνώσεις για τους κινδύνους που απειλούν την κοινωνία. Αυτή η απειλή της υπερθέρμανσης του πλανήτη δεν είναι πλέον ένα σενάριο από ταινία του Χόλυγουντ αλλά μια τρομακτική πραγματικότητα. Οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να αναδιαμορφώνουν τις στρατηγικές τους, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσουν αυτή την κοινή απειλή και ταυτόχρονα να προωθήσουν τα προϊόντα τους, με το να υιοθετήσουν μια πιο περιβαλλοντική συνείδηση. Αυτή η απόπειρα δημιούργησε μία καινούρια αγορά για ‘’πράσινα’’ και αειφόρα προϊόντα που συμβάλουν στην προστασία και διατήρηση του περιβάλλοντος. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου, οι περιορισμοί του χρηματιστηρίου όσον αφορά τα πρώτα υλικά, η έλλειψη νερού σε πολλές περιοχές, η απειλή της εξάλειψης των ζωντανών οργανισμών ή η εξαφάνιση μεγάλου μέρους αυτών, οι διάφορες ασθένειες που έχουν προσβάλει όχι μόνο ανθρώπους αλλά και ζώα από την παρατεταμένη χρήση χημικών, είναι μερικοί από τους λόγους που έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου στην παγκόσμια κοινότητα. Είναι συνεπώς απολύτως απαραίτητο να αλλάξει η μοντέρνα καθημερινότητα μας και να γίνει πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, θα θιχτεί η επιρροή που έχουν οι καταναλωτές στις αποφάσεις που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, όσον αφορά την στρατηγική που θα ακολουθήσουν. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι παρόμοια όπως οποιαδήποτε άλλης εργασίας. Επιστημονικά άρθρα από ειδήμονες του είδους, άρθρα εφημερίδων με στατιστικά στοιχεία και αποσπάσματα ταινιών μικρού μήκους σχετικά με το θέμα, αναλύθηκαν και τα στοιχεία παρουσιάζονται στις σελίδες που ακολουθούν. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν, συμπτωματικά, είναι η φιλοσοφία με την οποία πορεύεται η πλειοψηφία των εταιρειών, οι οποίες θέλουν να χαρακτηρίζονται ‘’οικολογικές’’. Βάση αυτής της φιλοσοφίας λοιπόν, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι το μέλλον του πράσινου μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση της οικολογίας, προβλέπεται λαμπρό και γεμάτο εξελίξεις που θα οδηγήσουν στην ανάπλαση, όχι μόνο της κοινωνίας που ζούμε, αλλά και της οικονομίας μαςel
dc.format.extent47 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΗ αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτώνel
dc.title.alternativeThe value of green marketing in today's market and consumer influenceel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.departmentΚατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΠράσινο μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠράσινα προϊόνταel
dc.subject.keywordΠροστασία περιβάλλοντοςel
dc.subject.keywordΠράσινο brandingel
dc.description.abstracttranslatedEnvironmental issues have gained the attention of both businesses and public life. Not only a great number of world leaders, of various countries, but also every citizen who is concerned and has a simple knowledge about the daily degradation level of oxygen in the atmosphere. This common threat, of the overheating of our planet, is no longer a scenario of a Hollywood movie, but a scary reality. Business’s, have started reconsidering their marketing strategies in an attempt to overcome this threat and promote their products by adopting a new environmental conscience. This attempt created a new market for green and sustainable products that contribute to the environmental protection and preservation. The greenhouse effect, the restriction of global stocks of raw materials, lack of water in many areas, the threat of extinction of living organisms and disappearance of the vast majority of them, the various diseases in animals and humans from the extensive use of chemicals are some of the reasons that the global community has ring the alarms. It is now absolutely necessary to change the modern way of life. In this thesis, we address the influence consumers have on the decisions companies take, regarding the day by day strategies they need to follow. The methodology used is similar to any other essay. Scientific articles of named scientists and knowledgeable individuals, newspaper articles, statistics and excerpts of short films on the subject are analyzed and presented in the following pages. The conclusions drawn, coincidentally, is the philosophy with which the majority of companies march forward, which want to be classified as ''green''. Therefore, based on this philosophy, we can conclude that the future of green marketing and ecology, is brilliant and full of developments, which expectedly will lead to the regeneration, not only of the society we live in, but our economies as well.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"