Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorΚονιόρδος, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΑνδρέου, Δημήτριος
dc.date.accessioned2016-09-13T09:14:40Z
dc.date.available2016-09-13T09:14:40Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2989
dc.description.abstractΜία από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές εξερχόμενου τουρισμού είναι οι Ιάπωνες, ενώ η Κίνα φαίνεται ότι θα γίνει η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο έως το 2020. Η καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών των Κινέζων και Ιαπώνων τουριστών θα είναι χρήσιμη για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών από τις χώρες αυτές και την παροχή καλύτερων προϊόντων και υπηρεσιών για να τους ικανοποιούν. Μία από τις πιο σημαντικές μεταβλητές που εξηγούν την συμπεριφορά των τουριστών είναι το κίνητρο. Υπάρχουν δύο κατηγορίες του τουρισμού κινήτρων: Οι παράγοντες έλξης και ώθησης. Οι παράγοντες ώθησης για τις διακοπές είναι τα κοινωνικό-ψυχολογικά κίνητρα, ενώ οι παράγοντες έλξης είναι τα κίνητρα που κάνουν επιθυμητό έναν προορισμό. Παραδείγματα των κοινωνικό-ψυχολογικών κίνητρων είναι: η απόδραση από ένα περιβάλλον ρουτίνας, η χαλάρωση, και η αναθέρμανση των οικογενειακών σχέσεων Η μελέτη εφαρμόζει το εννοιολογικό πλαίσιο των κινήτρων των ιαπώνων και κινέζων ταξιδιωτών στην Ελλάδα. Τα κίνητρα ώθησης για ταξίδια στο εξωτερικό μελετήθηκαν για ένα δείγμα 187 ιαπωνέζων και κινέζων ερωτηθέντων. Το ερωτηματολόγιο αναπτύχθηκε από την εξέταση προηγούμενων μελετών σχετικών με τα κίνητρα ώθησης. Το ερωτηματολόγιο σχεδιάστηκε αρχικά στα αγγλικά και ύστερα μεταφράστηκε στα ιαπωνικά και στα κινέζικα. Για τους παράγοντες ώθησης χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση factor with a varimax rotation. Εντοπίστηκαν 4 παράγοντες ώθησης από την ανάλυση των 18 σχετικών ερωτήσεων. Αυτοί οι παράγοντες είναι: (1) ξεκούραση και χαλάρωση, (2) Ενίσχυση του Εγώ, (3) Αναζήτηση γνώσης και (4) καινοτομία. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης πολλαπλής παλινδρόμησης δείχνουν ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ ιαπώνων και κινέζων ως προς την ηλικία, την οικογενειακή κατάσταση και το επάγγελμα είναι οι οποίοι παράγοντες είναι αυτοί που επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά κίνητρα ώθησης. Αυτή είναι μια πρώτη διερευνητική μελέτη και ένας μελλοντικός ερευνητικός θα είναι να εκπονηθεί μελέτη με την ενσωμάτωση και των παραγόντων έλξης.el
dc.format.extent94 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμόςel
dc.titleΟι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδαel
dc.title.alternativePush factors of asian tourists in Greeceel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλαντώνης, Πέτρος
dc.contributor.committeeΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.departmentΚατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΑσιατική τουριστική αγοράel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΚίνητρα τουρισμούel
dc.subject.keywordΑσιάτες τουρίστεςel
dc.description.abstracttranslatedOne of the most developed outbound tourism markets is the Japanese while China looks set to become the fourth largest outbound tourist generating country in the world by 2020. A better understanding of the Chinese and Japanese tourists’ needs and expectations will be helpful for positioning a destination to attract more travelers from these countries and provide better products and services that satisfy them. One of the most important variables explaining tourist behavior is motivation. There are two categories of tourism motivations: the push and pull factors. The push factors for a vacation are socio-psychological motives, while the pull factors are motives aroused by the destination. Examples of socio-psychological motives are: escape from a perceived mundane environment, relaxation, prestige and enhancement of kinship relationships. This study applies the conceptual framework of push travel motivations of Japanese and Chinese travellers to Greece. Push motivations for overseas pleasure travel has been studied for a Japanese and Chinese sample of 187 respondents. The questionnaire was developed from a review of previous studies focusing on push motivations. The questionnaire was originally designed in English and translated into Japanese and Chinese. Factor analysis with a varimax rotation approach was used to group the push motivational items with similar characteristics to determine a set of push factor dimensions. The 4 push factor dimensions were identified from factor analysis of the 18 push motivational items. They were labelled as: (1) Rest and relaxation, (2) Ego-enhancement, (3) knowledge seeking and (4) novelty. The results of multiple regression analysis indicate that significant differences exist between Japanese and Chinese and age, marital status and occupation are the factors influencing push travel motivations. This is an exploratory study and a future research goal will be to conduct a study using push and pull factors together.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"