dc.contributor.advisor | Κονδύλη, Αιμιλία | |
dc.contributor.author | Κουλακμανίδης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2016-07-25T08:06:26Z | |
dc.date.available | 2016-07-25T08:06:26Z | |
dc.date.issued | 2016-07-12 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2960 | |
dc.description.abstract | Η καθημερινή χρήση των αυτοκινήτων για την κάλυψη ποικίλων ανθρώπινων αναγκών, έχει επιφέρει σημαντικές οικονομικές, κοινωνικές, πολιτισμικές και περιβαλλοντικές μεταβολές, σε παγκόσμιο πλαίσιο. Αδιαμφισβήτητα, το αυτοκίνητο αποτελεί το σημαντικότερο μεταφορικό μέσο του 20ου αιώνα με την απήχηση και κυριαρχία του να επεκτείνεται σταθερά και κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα. Η συγκεκριμένη εργασία στοχεύει στην παρουσίαση των σημαντικότερων συνθηκών που επικρατούν στο χώρο της παραγωγής, της διάθεσης και του εμπορείου των αυτοκινήτων, και κυρίως στον τομέα της επισκευής και συντήρησής τους. Στα πλαίσιά της πραγματοποιείται μια εκτεταμένη έρευνα για τις υπάρχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες, τις συνεργασίες, την παραγωγή και τις πωλήσεις τους ενώ αναλύεται και η σχέση τους με τις εκάστοτε επιχειρήσεις συντήρησης και επισκευής. Στην εργασία συμπεριλαμβάνεται επίσης μια εκτενής αναφορά στις απαιτούμενες περιοδικές διαδικασίες συντήρησης των αυτοκινήτων καθώς και των οργανωτικών, λειτουργικών και νομοθετικών προδιαγραφών ίδρυσης και λειτουργίας των διαφόρων συνεργείων αυτοκινήτων. Οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις αποτελούν ακόμα ένα σημαντικό κομμάτι της παρούσας έρευνας, ενώ η περιγραφή των μελλοντικών χώρων εγκατάστασης για την επισκευή των αυτοκινήτων μαζί με την αντίστοιχη οικονομοτεχνική ανάλυση και τη μελέτη σκοπιμότητας ολοκληρώνουν το αντικείμενο της εργασίας. | el |
dc.format.extent | 142 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Οικονομοτεχνικές Μελέτες | el |
dc.subject | TPSH::Περιβάλλον::Ρύπανση | el |
dc.title | Οργάνωση, οικονομοτεχνική ανάλυση και εκτίμηση περιβαλλοντικών επιπτώσεων σύγχρονου συνεργείου αυτοκινήτων. | el |
dc.title.alternative | Organisation, feasidility study and environmental impact assessment of a car service shop. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κονδύλη, Αιμιλία | |
dc.contributor.committee | Καββαδίας, Κοσμάς | |
dc.contributor.committee | Παπαποστόλου, Χριστιάνα | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Αυτοκινητοβιομηχανία | el |
dc.subject.keyword | Συνεργεία αυτοκινήτων | el |
dc.subject.keyword | Ελλάδα | el |
dc.subject.keyword | Οικονομοτεχνική μελέτη | el |
dc.subject.keyword | Απόβλητα | el |
dc.description.abstracttranslated | The use of the car in various functions of everyday life led to a huge variety of financial, social, cultural and environmental changes globally. Undeniably, the automobile car was the most important transportation vehicle of the 20th century, and its resonance and domination expanded steadily into the 21st century. This thesis aims to present the most important circumstances of the global car industry and market, and especially the area of car repairing and maintenance. Serving this presentation, the research is going to focus on the existing car industries globally, their collaborations, their production and their sales, also in reference with the repair and maintenance companies respectively. The research also includes an extensive listing of all the necessary periodic car service and maintenance procedures, as well as the analyzing of the legislative and organizing prerequisites of the functional operation of car workshops. The environmental impacts are another included part of the research and finally, the description of a plan for the operation of future multi-functional car workshops, which is accompanied by thorough financial analysis and feasibility study are going to conclude the thesis’ content. | el |