Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης

dc.contributor.advisorΛεκαράκου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΠαπαγεωργάκη, Χριστίνα - Ελευθερία
dc.date.accessioned2016-06-21T12:14:13Z
dc.date.available2016-06-21T12:14:13Z
dc.date.issued2016-06-21
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2865
dc.description.abstractΜεγάλη σημασία αποδίδουν οι επιχειρήσεις σήμερα όχι μόνο στο όνομα του προϊόντος, αλλά και στο σήμα ή τον διακριτικό τίτλο που θα έχουν προκειμένου να αναλάβουν ενεργό ρόλο στον κλάδο που δραστηριοποιούνται. Ειδικές έρευνες πραγματοποιούνται προκειμένου να επιλεγεί το κατάλληλο σήμα για την επιχείρηση, καθώς επίσης το περιεχόμενο του λογότυπου, τα γράμματα, τα χρώματα και τα σχέδια. Είναι πολύ σημαντικό η επιχείρηση να μην αλλάζει χωρίς λόγο τα διακριτικά της ώστε ο καταναλωτής να μάθει το προϊόν και να το διακρίνει από τα ανταγωνιστικά. Κατά την επιλογή της επωνυμίας ή του εμπορικού σήματος πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ορισμένοι όροι. Μεταξύ των επιθυμητών χαρακτηριστικών που θα πρέπει να έχει το σήμα και ο διακριτικός τίτλος της επιχείρησης είναι και τα εξής: Να προτείνει και να χαρακτηρίζει τα ποιοτικά πλεονεκτήματα του προϊόντος. Να μεταφέρει το μήνυμα της φιλοσοφίας, της βασικής του ιδέας. Να είναι εύκολο να αναγνωριστεί σε σχέση με άλλα. Να μένει στην μνήμη. Σκοπός της επιχείρησης είναι να αναπτύξει, με τον διακριτικό τίτλο και το όνομα του προϊόντος οικειότητα με τους καταναλωτές. Δηλαδή, οι καταναλωτές πρέπει να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται το διακριτικό τίτλο της επιχείρησης. Ο βαθμός αποδοχής του σήματος ή και του διακριτικού τίτλου επηρεάζει σημαντικά το μίγμα Marketing και τις αποφάσεις του για το τελικό προϊόν. Κάποιοι καταναλωτές μπορεί να αισθάνονται μια αποστροφή για το όνομα ή το διακριτικό τίτλο μιας επιχείρησης αν το έχουν συνδέσει με κάτι δυσάρεστο. Άλλοτε πάλι, πολλά ονόματα επιχειρήσεων που παράγουν ομοιογενή προϊόντα, όπως για παράδειγμα χαρτικά, φαίνονται ίδια στον καταναλωτή ο οποίος δεν δίνει σημασία στη διάκριση. Υπάρχουν όμως και φορές που οι καταναλωτές διακρίνουν το όνομα και το σήμα της επιχείρησης έστω και αν δεν το θυμούνται καλά, επιμένοντας στο ίδιο προϊόν για πολύ καιρό, πράγμα που είναι και το πλέον επιθυμητό για την επιχείρηση.el
dc.format.extent43 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΣήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησηςel
dc.title.alternativeTradename and Trademark of a business enterpriseel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.committeeΚουτσογιάννη, Ευαγγελία
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordBrand nameel
dc.subject.keywordΕπωνυμίαel
dc.subject.keywordΔιακριτικός τίτλοςel
dc.subject.keywordLogoel
dc.subject.keywordΕμπορικά σήματαel
dc.subject.keywordΛογότυπαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"