dc.contributor.advisor | Εξαρχάκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ισπυρόπουλος, Σωκράτης | |
dc.contributor.author | Μαλάμου, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2016-06-16T09:28:44Z | |
dc.date.available | 2016-06-16T09:28:44Z | |
dc.date.issued | 2016-06-15 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2855 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή αποτελείται από 6 κεφάλαια. Στο 1ο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην ιστορία του Αγρινίου, μέσα από την οποία θα αντλήσουμε πληροφορίες για την επιρροή αυτής στην αρχιτεκτονική της πόλης. Ακόμη θα αναφερθούμε στο κλίμα και μικροκλίμα της περιοχής, χαρακτηριστικά άμεσα συνδεδεμένα με την ανάγκη εφαρμογής του βιοκλιματικού σχεδιασμού στα κτίρια. Στο 2ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για να κατανοήσουμε τη σύνδεση τους καθώς και τη χρήση τους στο βιοκλιματικό σχεδιασμό. Στο 3ο κεφάλαιο παρουσιάζεται θεωρητικά η βιοκλιματική μέθοδος. Θα αναλύσουμε όλες εκείνες τις παραμέτρους που διέπουν τον βιοκλιματικό σχεδιασμό καθώς επίσης και τους τρόπους εφαρμογής και τα οφέλη του βιοκλιματισμού.
Στο 4ο κεφάλαιο δίδονται παραδείγματα άλλων βιοκλιματικών σχολικών κτιρίων στην Ελλάδα, ενώ παρουσιάζονται αναλυτικά όλες εκείνες οι προδιαγραφές που πρέπει να τηρούνται για τη μετατροπή ενός συμβατικού σχολικού κτιρίου σε βιοκλιματικό.
Στο 5ο κεφάλαιο παρουσιάζεται το υπό μελέτη κτίριο του 1ου Γενικού Λυκείου Αγρινίου και οι επεμβάσεις που πραγματοποιήσαμε σε αυτό. Στο 6ο κεφάλαιο παρουσιάζονται όλες εκείνες οι επεμβάσεις και παρεμβάσεις που πραγματοποιήσαμε στο υπό μελέτη σχολικό μας κτίριο. | el |
dc.format.extent | 108 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Αρχιτεκτονική - Πολεοδομία::Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική | el |
dc.title | Ενεργειακή αναβάθμιση υφιστάμενου σχολικού συγκροτήματος. Μελέτη περίπτωσης 1ου Ενιαίου Λυκείου Αγρινίου | el |
dc.title.alternative | Energy upgrade of an existing school complex. Case Study: 1st High school of Agrinio. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κανετάκη, Ζωή | |
dc.contributor.committee | Γιαννακάκη, Γεωργία | |
dc.contributor.committee | Εξαρχάκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας | el |
dc.subject.keyword | Φωτορεαλισμός | el |
dc.subject.keyword | Ενεργειακή αναβάθμιση | el |
dc.subject.keyword | Βιοκλιματικά σχολεία | el |
dc.subject.keyword | Βιοκλιματικός σχεδιασμός | el |
dc.subject.keyword | Παθητικά ηλιακά συστήματα | el |
dc.subject.keyword | 1ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis consists of 6 chapters In the 1st chapter we will make a reference to the history of Agrinio, through which we will extract informations about the influence that have in the architecture of the city. We will make a reference in the climate and the micro – climate of the area, features directly connected with the need of implementation of bioclimatic design in buildings. In the 2nd chapter we make a reference in to the renewable energy sources in order to understand the connection as well as their use in the bioclimatic design. In the 3rd chapter we present theoretically the bioclimatic method. We also analyze all the parameters which concerning the bioclimatic design as well as the ways of implementation and the benefits of the bioclimatic.
In the 4th chapter are given examples of various bioclimatic school buildings in Greece, while detailing all those specifications which should be complied with for conversion of a conventional school building in bioclimatic. In the 5th chapter we present the under research building of the 1st General Agrinio’s High School and the interventions that we performed in it. In the 6th chapter we present all the interventions we made in our under research school building. | el |