Show simple item record

dc.contributor.advisorΧυζ, Αλίνα
dc.contributor.authorΚουτόβας, Στέργιος
dc.date.accessioned2016-06-07T08:34:29Z
dc.date.available2016-06-07T08:34:29Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2824
dc.description.abstractΤα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής βάσης.Το μεγαλύτερο ποσοστό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ομως δεν τα διαχειρίζεται ικανοποιητικά με αποτέλεσμα να μην λαμβάνουν όλα τα πλεονεκτήματα τους.el
dc.format.extent68 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΠως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τουςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚουτσογιάννη, Ευαγγελία
dc.contributor.committeeΛεκαράκου, Αικατερίνη
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚοινωνική δικτύωσηel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"