Show simple item record

Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorΙμπριξή, Ελένη
dc.contributor.authorΚωτσάκη, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2016-04-07T10:36:31Z
dc.date.available2016-04-07T10:36:31Z
dc.date.issued2016-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2738
dc.description.abstractΟ τουρισμός είναι ένα πολυσύνθετο κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, το οποίο τις τελευταίες δεκαετίες αναπτύχτηκε ραγδαία σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ανάπτυξη του είναι αποτέλεσμα μιας σειράς παραγόντων που επηρέασαν τις δυτικές κυρίως κοινωνίες ( Δημήτρης Γ.Λαγός, Τουριστική Οικονομική). Ο κλάδος του τουρισμού έχει διεπιστημονικό χαρακτήρα, χάρις στο γεγονός ότι σχετίζεται με διάφορες άλλες επιστήμες όπως η κοινωνιολογία, ψυχολογία, ανθρωπολογία, πολιτική καθώς και το τουριστικό μάρκετινγκ. Συνεπώς, ο προσδιορισμός της τουριστικής ζήτησης δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία αρκετά πολύπλοκη υπόθεση. Για την όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη προσέγγιση της παίζει τόσο ο καθορισμός των τουριστικών κινήτρων και επιθυμιών όσο και οι παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά του τουρίστα ως καταναλωτή τουριστικού προϊόντος. Όσον αφορά την Ελληνική επικράτεια ο τουρισμός αντιπροσωπεύει άνω του 18% του εθνικού ακαθάριστου εισοδήματος, πράγμα που απεικονίζει τη ζωτική σημασία του στον τομέα της εθνικής οικονομίας. Ακόμα, λόγω της ανυπέρβλητης φυσικής ομορφιάς και πολιτισμικού κληροδοτήματος η Ελλάδα αποτελεί πόλο έλξης εκατομμυρίων τουριστών ετησίως, κατατάσσοντάς την στην 15η θέση της παγκόσμιας λίστας προσέλευσης τουριστών σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε παγκόσμιος οργανισμός τουρισμού (UNTO). Οι ευρωπαϊκές χώρες από την άλλη, αντιπροσωπεύουν το 40% των παγκόσμιων τουριστικών αφίξεων με κύριους πόλους την Ισπανία, την Ιταλία και την Γαλλία. Η ευρωπαϊκή τουριστική πολιτική εγγύται στην διαφύλαξη των φυσικών και πολιτισμικών χαρακτηριστικών κάθε τουριστικού θέλγητρου καθώς και στην προώθηση και βελτίωση του ευρωπαϊκού τουριστικού προϊόντος. Συμπερασματικά, κρίνεται αναγκαίο να τονισθεί πως τρόποι προσέλκυσης τουριστών υπάρχουν πολλοί και ανά τόπο εξειδικευμένοι αλλά χρειάζεται την απαραίτητη μέριμνα της πολιτείας και των κρατικών φορέων τουρισμού για την ανάπτυξή και προβολή τους. Η χώρα μας είναι προικισμένη με προτερήματα που την κάνουν μοναδική, τα οποία εάν αξιοποιηθούν στο επαρκών θα επιφέρουν στην τοπική οικονομία αλματώδης ανάκαμψη.el
dc.format.extent49 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Τουρισμόςel
dc.titleΕυρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeEuropean market tourist services and methods of attracting tourists in Greeceel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚοσσιέρη, Ευαγγελία
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΕλλάδαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"