Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Διαδίκτυο (Internet) στην Εκπαίδευση ; TPSH::Επιστήμη ΥπολογιστώνKeywords
Ηλεκτρονική πλατφόρμα ; MOODLE ; Συστήματα ηλεκτρονικής διδασκαλίας ; Ηλεκτρονική μάθηση ; Εκπαιδευτικά λογισμικά ; Τ.Ε.Ι. ΠειραιάAbstract
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle είναι ένα ελεύθερο σύστημα διαχείρισης και δημιουργίας online μαθημάτων. Περιγράφεται ως CMS (Course Management System) ή VLE (Virtual Learning Environment), ενώ η φιλοσοφία του στηρίζεται στη διαπίστωση ότι ο άνθρωπος κατακτά τη γνώση όταν αλληλοεπιδρά με το περιβάλλον.
Στην παρούσα έρευνα περιγράφεται μια μελέτη περίπτωσης για το τμήμα της Διοίκησης Επιχειρήσεων καθώς αντίστοιχα και για τα υπόλοιπα τμήματα του ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά στην οποία κύριος σκοπός είναι η αξιολόγηση των μαθημάτων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο από τους φοιτητές μέσω της χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015.
Για το σκοπό αυτό έγινε χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο αναρτήθηκε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας στην σελίδα της υποστήριξης των φοιτητών, Moodle. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι φοιτητές είναι ικανοποιημένοι κατά ένα μέρος αλλά φαίνεται ότι επιθυμούν περισσότερα πράγματα και αυτό διαπιστώνεται από τις προτάσεις που αναφέρουν για την βελτίωση της Moodle.
Abstract
The electronic platform Moodle is a free management system and creating courses online. Described as a CMS (Course Management System) or VLE (Virtual Learning Environment), while its philosophy based on the finding that man acquires knowledge when it interacts with the environment.
The present study describes a case study for the department of Business Administration as well as corresponding to the remaining parts of the university TT Piraeus which main objective is the evaluation of courses at undergraduate and graduate level students through the use of the electronic platform for the academic 2015.
For this purpose, was used a questionnaire, which was posted online via the platform page support student, Moodle. The survey results showed that students are satisfied in part but seems to want more things and this was shown by the proposals mentioned for improving Moodle.
Number of pages
82 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: