Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠαναγιωτοπούλου, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2016-03-04T09:12:10Z
dc.date.available2016-03-04T09:12:10Z
dc.date.issued2016-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2677
dc.description.abstractΗ ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle είναι ένα ελεύθερο σύστημα διαχείρισης και δημιουργίας online μαθημάτων. Περιγράφεται ως CMS (Course Management System) ή VLE (Virtual Learning Environment), ενώ η φιλοσοφία του στηρίζεται στη διαπίστωση ότι ο άνθρωπος κατακτά τη γνώση όταν αλληλοεπιδρά με το περιβάλλον. Στην παρούσα έρευνα περιγράφεται μια μελέτη περίπτωσης για το τμήμα της Διοίκησης Επιχειρήσεων καθώς αντίστοιχα και για τα υπόλοιπα τμήματα του ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά στην οποία κύριος σκοπός είναι η αξιολόγηση των μαθημάτων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο από τους φοιτητές μέσω της χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015. Για το σκοπό αυτό έγινε χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο αναρτήθηκε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας στην σελίδα της υποστήριξης των φοιτητών, Moodle. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι φοιτητές είναι ικανοποιημένοι κατά ένα μέρος αλλά φαίνεται ότι επιθυμούν περισσότερα πράγματα και αυτό διαπιστώνεται από τις προτάσεις που αναφέρουν για την βελτίωση της Moodle.el
dc.format.extent82 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Διαδίκτυο (Internet) στην Εκπαίδευσηel
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστώνel
dc.titleΑξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική πλατφόρμαel
dc.subject.keywordMOODLEel
dc.subject.keywordΣυστήματα ηλεκτρονικής διδασκαλίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά λογισμικάel
dc.subject.keywordΤ.Ε.Ι. Πειραιάel
dc.description.abstracttranslatedThe electronic platform Moodle is a free management system and creating courses online. Described as a CMS (Course Management System) or VLE (Virtual Learning Environment), while its philosophy based on the finding that man acquires knowledge when it interacts with the environment. The present study describes a case study for the department of Business Administration as well as corresponding to the remaining parts of the university TT Piraeus which main objective is the evaluation of courses at undergraduate and graduate level students through the use of the electronic platform for the academic 2015. For this purpose, was used a questionnaire, which was posted online via the platform page support student, Moodle. The survey results showed that students are satisfied in part but seems to want more things and this was shown by the proposals mentioned for improving Moodle.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"