dc.contributor.advisor | Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Μολέ, Άννα | |
dc.date.accessioned | 2015-12-15T13:14:12Z | |
dc.date.available | 2015-12-15T13:14:12Z | |
dc.date.issued | 2015-10 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2621 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη διδασκαλία προγραμματισμού σε
μαθητές Γυμνασίου. Για τη διδασκαλία του προγραμματισμού σε μικρές ηλικίες έχουν
προταθεί διάφοροι προγραμματιστικοί μικρόκοσμοι που παρακινούν τα παιδιά
κρύβοντας το αυστηρό περιβάλλον και τις εντολές της γλώσσας προγραμματισμού
κάτω από ένα ευχάριστο γραφικό περιβάλλον που παρακινεί το παιδί να γνωρίσει
τον προγραμματισμό παίζοντας. Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα μελετηθεί ο
προγραμματιστικός μικρόκοσμος Snap! και θα αναπτυχθεί υλικό σε μορφή E-book
που θα διατίθεται ελεύθερα μέσω του διαδικτύου και θα διευκολύνει έναν μαθητή
αυτής της ηλικίας να προσεγγίσει το αντικείμενο του προγραμματισμού μέσα από το
περιβάλλον Snap | el |
dc.format.extent | 82 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή | el |
dc.title | Η διδασκαλία του προγραμματισμού στο γυμνάσιο με το snap! | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Έλληνας, Ιωάννης | |
dc.contributor.committee | Γιαννακόπουλος, Παναγιώτης | |
dc.contributor.committee | Ζαχαρής, Νικόλαος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Snap | el |
dc.subject.keyword | E-Books | el |
dc.subject.keyword | Προγραμματιστικοί μικρόκοσμοι | el |
dc.subject.keyword | Προγραμματισμός | el |
dc.description.abstracttranslated | The topic of this thesis is the introduction of programming to secondary school
curriculum. Recently, several graphical programming language microworlds have
been proposed, which hide the strict environment and syntax of text-based
languages under a pleasant graphical interface that motivates and promotes
learning and makes programming fun and engaging for young students. In this
thesis, the Snap! microworld is carefully studied and educational material for it is
developed in the form of an e-book that will be freely available on the internet and
which, we claim, can facilitate the introduction of programming to secondary school
students | el |