Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓαρουφάλης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓκιώνη, Στυλιανή
dc.contributor.authorΠαγιαϊ, Γκλεντισιάνα
dc.date.accessioned2015-04-29T09:19:48Z
dc.date.available2015-04-29T09:19:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2604
dc.description.abstractΗ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη έχει αναδειχθεί την τελευταία δεκαετία σε σημαντικό ζήτημα διαβούλευσης στη διεθνή πολιτική και επιχειρηματική σκηνή και αποτελεί ένα νέο ακαδημαϊκό πεδίο έρευνας και μελέτης στα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου. Οι συνεχείς αλλαγές στην παγκόσμια οικονομική και επιχειρηματική σκηνή οδηγούν σε ένα πρότυπο στρατηγικής των επιχειρήσεων που ενσωματώνει κριτήρια και πολιτικές ΕΚΕ, ανεξαρτήτως κλάδου και περιοχής δραστηριοποίησης. H Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) είναι η οικειοθελής δέσμευση των επιχειρήσεων για ένταξη στις επιχειρηματικές τους πρακτικές δράσεων κοινωνικής, περιβαλλοντικής και οικονομικής διάστασης, χωρίς δέσμευση από τη νομοθεσία και έχουν σχέση με όλους όσους επηρεάζονται από τις δραστηριότητές τους. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναλύσει την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και να εξετάσει μέσω της πρωτογενούς έρευνας τις αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι σε ενέργειες ΕΚΕ ενόψει οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Τέλος πραγματοποιείται αναφορά σε δύο επιχειρήσεις κινητής τηλεφωνίας, της WIND και της COSMOTE, που εφαρμόζουν πρακτικές ΕΚΕ.el
dc.format.extent105 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησηςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτέςel
dc.titleΟι αντιλήψεις των καταναλωτών σε ενέργειες ΕΚΕ εν όψει οικονομικής κρίσηςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΕταιρική κοινωνική ευθύνηel
dc.subject.keywordΕταιρείες κινητής επικοινωνίαςel
dc.subject.keywordΑπολογισμός εταιρικής κοινωνικής ευθύνηςel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.description.abstracttranslatedCorporate Social Responsibility has emerged in the last decade significant consultation issue in international politics and business scene and is a new academic field of research and study at top universities in the world. The constant changes in global economic and business scene leading to a standard business strategy that incorporates criteria and CSR policies, regardless of industry and activity area. Corporate Social Responsibility (CSR) is the voluntary commitment of businesses to include in their business practices social actions, environmental and economic dimensions, without being bound by law and are related to all those affected by their activities. The purpose of this study is to analyze the concept of Corporate Social Responsibility and look through primary research consumer perceptions towards CSR activities in view the economic crisis in Greece. Finally reference is made in two mobile operators, of WIND and COSMOTE, implementing CSR practices.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"