Οι αντιλήψεις των καταναλωτών σε ενέργειες ΕΚΕ εν όψει οικονομικής κρίσης
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Γκιώνη, Στυλιανή
Παγιαϊ, Γκλεντισιάνα
Ημερομηνία
2015Επιβλέπων
Γαρουφάλης, ΚωνσταντίνοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησης ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΚαταναλωτέςΛέξεις κλειδιά
Εταιρική κοινωνική ευθύνη ; Εταιρείες κινητής επικοινωνίας ; Απολογισμός εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ; ΚαταναλωτέςΠερίληψη
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη έχει αναδειχθεί την τελευταία δεκαετία σε σημαντικό ζήτημα διαβούλευσης στη διεθνή πολιτική και επιχειρηματική σκηνή και αποτελεί ένα νέο ακαδημαϊκό πεδίο έρευνας και μελέτης στα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου. Οι συνεχείς αλλαγές στην παγκόσμια οικονομική και επιχειρηματική σκηνή οδηγούν σε ένα πρότυπο στρατηγικής των επιχειρήσεων που ενσωματώνει κριτήρια και πολιτικές ΕΚΕ, ανεξαρτήτως κλάδου και περιοχής δραστηριοποίησης.
H Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) είναι η οικειοθελής δέσμευση των επιχειρήσεων για ένταξη στις επιχειρηματικές τους πρακτικές δράσεων κοινωνικής, περιβαλλοντικής και οικονομικής διάστασης, χωρίς δέσμευση από τη νομοθεσία και έχουν σχέση με όλους όσους επηρεάζονται από τις δραστηριότητές τους.
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναλύσει την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και να εξετάσει μέσω της πρωτογενούς έρευνας τις αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι σε ενέργειες ΕΚΕ ενόψει οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Τέλος πραγματοποιείται αναφορά σε δύο επιχειρήσεις κινητής τηλεφωνίας, της WIND και της COSMOTE, που εφαρμόζουν πρακτικές ΕΚΕ.
Περίληψη
Corporate Social Responsibility has emerged in the last decade significant consultation issue in international politics and business scene and is a new academic field of research and study at top universities in the world. The constant changes in global economic and business scene leading to a standard business strategy that incorporates criteria and CSR policies, regardless of industry and activity area.
Corporate Social Responsibility (CSR) is the voluntary commitment of businesses to include in their business practices social actions, environmental and economic dimensions, without being bound by law and are related to all those affected by their activities. The purpose of this study is to analyze the concept of Corporate Social Responsibility and look through primary research consumer perceptions towards CSR activities in view the economic crisis in Greece. Finally reference is made in two mobile operators, of WIND and COSMOTE, implementing CSR practices.
Αριθμός σελίδων
105 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: