Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓιαννάς, Πρόδρομος
dc.contributor.advisorΧουντάλας, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΣουρλή, Εμμανουέλα
dc.date.accessioned2015-02-12T12:11:22Z
dc.date.available2015-02-12T12:11:22Z
dc.date.issued2014-11-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2593
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη που πραγματοποιείται, στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου εστιάζεται στον τραπεζικό ανθρώπινο δυναμικό, ως ένα ανταγωνιστικό, γεμάτο προκλήσεις, ανθρωποκεντρικό, νευραλγικό τομέα τριτογενούς εργασίας. Εξετάζει τα συστήματα και εργαλεία μέτρησης ικανοποίησης των εργαζομένων του τραπεζικού τομέα, οι οποίοι αποτελούν τους εσωτερικούς πελάτες των τραπεζών. Αναλύει, τους παράγοντες διαμόρφωσης της εργασιακής ικανοποίησης των , παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με την άποψη των εργαζομένων του κλάδου και του περιβάλλοντος εργασίας τους. Ο νεοτερισμός της παρούσας έρευνας είναι η εστίαση αναλυτικά σε όλους τους επιμέρους παράγοντες επιρροής , με τη ποσοτική μέτρηση των οποίων προκύπτει με άριστα το 10 να ναι 7 η συνολική ικανοποίηση αποτελεσματικότητας και ευχάριστης ενασχόλησης των τραπεζοϋπαλλήλων . Όμως, από τη πρωτογενή έρευνα που υλοποιήθηκε από τον Απρίλιο έως Δεκέμβριο του 2013 σημειώνεται μεγάλη ποικιλοχρωμία συναισθημάτων και επιπέδων ικανοποίησης από τις συνθήκες εργασίας τους. Οι επιμέρους στόχοι της εργασίας εξετάζοντας τις συνθήκες εργασίας, αφορούν το αυτούσιο περιβάλλον εργασίας, την ασφάλεια, την ψυχολογική επιφόρτιση, τη συναδελφικότητα, τις αμοιβές. Τα αποτελέσματα δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον, ως προς την ομοιομορφία, ποικιλοχρωμία διαμόρφωσης της ικανοποίησης τους.el
dc.format.extent68 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εργασίαel
dc.titleΗ επίδραση των συνθηκών εργασίας στην ικανοποίηση των εργαζομένων του τραπεζικού τομέαel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΣυνθήκες εργασίαςel
dc.subject.keywordΕργαζόμενοιel
dc.subject.keywordΤράπεζεςel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση εργαζομένωνel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.description.abstracttranslatedThe present study focuses on banking human resources as a competitive, challenging, humanistic, key tertiary sector employment. Examines systems and measurement tools of employee satisfaction in the banking sector, which are the internal customers of the banks. It analyzes the factors shaping job satisfaction of bank employees, providing a range of information recording the bank employees’ working environment. This research focuses in detail on all the individual factors that influence the quantitative measurement of which arises out of 70 percent overall satisfaction and effectiveness of bank employees working pleasurable is high. However, the primary research was carried out from April to December 2013 indicated high variation is emotions and levels of satisfaction with their working conditions. The specific objectives of the work examining the working conditions relating to the ordinary work environment, safety , psychological attributing, solidarity, benefits. The results show great interest in terms of uniformity, variegation forming their satisfaction.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"