Η επίδραση των συνθηκών εργασίας στην ικανοποίηση των εργαζομένων του τραπεζικού τομέα
Πτυχιακή εργασία
Author
Σουρλή, Εμμανουέλα
Date
2014-11-06Keywords
Συνθήκες εργασίας ; Εργαζόμενοι ; Τράπεζες ; Ικανοποίηση εργαζομένων ; Επαγγελματική ικανοποίησηAbstract
Η παρούσα μελέτη που πραγματοποιείται, στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου εστιάζεται στον
τραπεζικό ανθρώπινο δυναμικό, ως ένα ανταγωνιστικό, γεμάτο προκλήσεις,
ανθρωποκεντρικό, νευραλγικό τομέα τριτογενούς εργασίας. Εξετάζει τα συστήματα και
εργαλεία μέτρησης ικανοποίησης των εργαζομένων του τραπεζικού τομέα, οι οποίοι
αποτελούν τους εσωτερικούς πελάτες των τραπεζών. Αναλύει, τους παράγοντες
διαμόρφωσης της εργασιακής ικανοποίησης των , παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με την
άποψη των εργαζομένων του κλάδου και του περιβάλλοντος εργασίας τους. Ο νεοτερισμός
της παρούσας έρευνας είναι η εστίαση αναλυτικά σε όλους τους επιμέρους παράγοντες
επιρροής , με τη ποσοτική μέτρηση των οποίων προκύπτει με άριστα το 10 να ναι 7 η
συνολική ικανοποίηση αποτελεσματικότητας και ευχάριστης ενασχόλησης των
τραπεζοϋπαλλήλων . Όμως, από τη πρωτογενή έρευνα που υλοποιήθηκε από τον Απρίλιο
έως Δεκέμβριο του 2013 σημειώνεται μεγάλη ποικιλοχρωμία συναισθημάτων και επιπέδων
ικανοποίησης από τις συνθήκες εργασίας τους. Οι επιμέρους στόχοι της εργασίας
εξετάζοντας τις συνθήκες εργασίας, αφορούν το αυτούσιο περιβάλλον εργασίας, την
ασφάλεια, την ψυχολογική επιφόρτιση, τη συναδελφικότητα, τις αμοιβές. Τα
αποτελέσματα δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον, ως προς την ομοιομορφία, ποικιλοχρωμία
διαμόρφωσης της ικανοποίησης τους.
Abstract
The present study focuses on banking human resources as a competitive, challenging,
humanistic, key tertiary sector employment. Examines systems and measurement tools of
employee satisfaction in the banking sector, which are the internal customers of the banks.
It analyzes the factors shaping job satisfaction of bank employees, providing a range of
information recording the bank employees’ working environment. This research focuses
in detail on all the individual factors that influence the quantitative measurement of which
arises out of 70 percent overall satisfaction and effectiveness of bank employees working
pleasurable is high. However, the primary research was carried out from April to December
2013 indicated high variation is emotions and levels of satisfaction with their working
conditions. The specific objectives of the work examining the working conditions relating to
the ordinary work environment, safety , psychological attributing, solidarity, benefits. The
results show great interest in terms of uniformity, variegation forming their satisfaction.
Number of pages
68 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: