Η χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής ενδυμάτων ως στρατηγικός παράγοντας ανάπτυξης
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Κλωστοϋφαντουργία - Τεχνολογικές Καινοτομίες ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση ΕπιχειρήσεωνΛέξεις κλειδιά
Νέες τεχνολογίες ; Ελληνικές επιχειρήσεις ; Ένδυση ; ΑνάπτυξηΠερίληψη
Οι επιχειρήσεις στον κλάδο της ένδυσης αντιμετωπίζουν προκλήσεις στο σύγχρονο
έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον και σε όλες τις φάσεις της παραγωγής και
διάθεσης του προϊόντος του ενδύματος, από τον σχεδιασμό και την παραγωγή του
μέχρι και την διανομή και διάθεση του τελικού προϊόντος στον καταναλωτή.
Σε όλα τα στάδια αυτά, είναι επιτακτική η ανάγκη για ενσωμάτωση καινοτόμων νέων
τεχνολογιών ώστε να επιτυγχάνεται τόσο η αποδοτικότητα και η
αποτελεσματικότητα για τις ίδιες τις επιχειρήσεις ενδυμάτων όσο και η
μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των καταναλωτών από το τελικό παραγόμενο
προϊόν.
Αυτές οι νέες τεχνολογίες επιδεικνύουν σημαντικά θετικά οφέλη σε ποικίλες
επιχειρησιακές διαδικασίες όπως στον σχεδιασμό των απαιτήσεων σε υλικά, στον
προγραμματισμό των απαιτούμενων επιχειρησιακών πόρων, στην διαχείριση της ροής
των υλικών, στον σχεδιασμό του τελικού προϊόντος, στην παραγωγή και τον έλεγχο
της ροής της, στις διαδικασίες παραγγελιοδοσίας-παραγγελιοληψίας, μεταφοράς,
διανομής και διάθεσης του ενδύματος ως τελικό προϊόν στους καταναλωτές.
Περίληψη
The companies in the apparel industry face multiple challenges in the modern
competitive environment in all phases of production and distribution of the
product of the garment, from its design and production to its distribution and
disposal of the final product to the consumer.
Throughout these stages, there is an urgent need to integrate innovative new
technologies to achieve both efficiency and effectiveness for the firms
themselves garments and to maximize consumer satisfaction from the final
product obtained.
These new technologies exhibit significant positive benefits in varying
operational procedures such as the design of material requirements, planning the
necessary operational resources, managing the flow of materials, the design of
the finished product, the production and the control of flow production, in the
processes of orders' placement and ordering, transportation, distribution and
disposal of the garment as a final product to consumers.
Αριθμός σελίδων
85 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: