Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣτεργίου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓαβαλάς, Μάρκος
dc.contributor.authorΚαλαμαράς, Χρήστος
dc.contributor.authorΜπαλτάσης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣωτηρόπουλος, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2014-11-10T11:14:19Z
dc.date.available2014-11-10T11:14:19Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2576
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με το θέμα τεχνο - οικονομικής μελέτης για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος. Αρχικά έγινε ο σχεδιασμός του οχήματος και μετά ακολούθησε η βελτιστοποίηση αυτού . Ο σχεδιασμός έγινε βάσει μεθοδολογίας του σχεδιασμού κατασκευών. Σε αυτή τη μεθοδολογία ακολουθείται μία συγκεκριμένη πορεία, με ορισμένα βήματα τα οποία οδηγούνε σε μία πιο αφηρημένη προσέγγιση του προβλήματός, στην πορεία, στην παραγωγή ιδεών και τέλος στην αξιολόγηση των ιδεών αυτών με τεχνικά και οικονομικά κριτήρια. Έτσι οι λύσεις που θα βρεθούν με τη βοήθεια της μεθοδολογίας αυτής, εισάγονται σχεδιαστικά στο πρόγραμμα στο οποίο εργαζόμαστε και ακολουθεί η βελτιστοποίηση. Το πρόγραμμα αυτό είναι το Solidworks. Στη διάρκεια εκπόνησης αυτής της πτυχιακής εργασίας εργαστήκαμε ως εξής. Αρχικά η ομάδα μας χωρίστηκε σε 2 υποομάδες των δύο ατόμων, όπου η καθεμία ασχολήθηκε με κάποιο κεφάλαιο. Όταν αυτό ολοκληρωνόταν κάποιο άλλο κεφάλαιο ακολουθούσε . Στη συνέχεια ο τρόπος εργασίας κάθε μέλους της ομάδας άλλαξε . Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε όλοι με όλα με σκοπό την ευρύτερη γνώμη και γνώση. Σίγουρα τέσσερις γνώμες είναι πιο βάσιμες από μία. Έτσι κάθε φορά ο καθένας από εμάς είχε να παρουσιάσει το δικό του έργο, να το μοιραστεί και να το συζητήσει με τους υπόλοιπους. Ακόμα, είναι ανοιχτό προς αμφισβήτηση και διόρθωση. Η δομή της πτυχιακής αυτής εργασίας δεν είναι συγκεκριμένη. Πιο σωστά, δεν χωρίζεται σε θεωρητικό και πειραματικό μέρος, αλλά πριν από κάθε πειραματικό , υπάρχει και ένα σύντομο θεωρητικό . Η θεωρία κάθε κεφαλαίου είναι συνοπτική . Αυτό γιατί ένα αυτοκίνητο γενικότερα είναι μία κατασκευή πολύ μεγάλη με τιάρα πολλά τμήματα που μπορεί κανείς να εξετάσει. Έτσι αποφασίσαμε να μην αναφέρουμε όλα αυτά τα μέρη ενός αυτοκινήτου, αλλά να αφήσουμε μόνο αυτά τα οποία θεωρήσαμε ότι είναι σημαντικά γι αυτό , αλλά και για να την μελέτη και κατασκευή ενός ηλεκτρικού οχήματος . Πιο συγκεκριμένα τοποθετηθήκαμε στα κύρια μέρη ενός οχήματος. Το σύστημα διεύθυνσης, πέδησης, το πλαίσιο, το σχεδιασμό (τη μορφή του), την ασφάλεια που θα μπορεί να έχει αυτό και ο οδηγός, και το υλικό από το οποίο θα είναι κατασκευασμένο .el
dc.format.extent153 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Οχήματαel
dc.titleΤεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματοςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΟχήματαel
dc.subject.keywordΗλεκτρικά οχήματαel
dc.subject.keywordΣύστημα διεύθυνσηςel
dc.subject.keywordΣύστημα πέδησηςel
dc.subject.keywordΜετάδοση κίνησηςel
dc.subject.keywordΑσφάλειαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"