dc.contributor.advisor | Πανάγου, Βασίλειος | |
dc.contributor.author | Νάκο, Κρίστη | |
dc.date.accessioned | 2014-11-04T07:46:06Z | |
dc.date.available | 2014-11-04T07:46:06Z | |
dc.date.issued | 2014-06 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2488 | |
dc.description.abstract | Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι δυο βασικοί όροι της παρούσας εργασίας. Πρώτον η γενικότερη έννοια της ναυτιλίας και ειδικότερα της ναυτιλιακής χώρας και των επιμέρους μερών τόσο της ναυτιλίας όσο και των θαλάσσιων μεταφορών. Δεύτερον η έννοια της οικονομικής κρίσης συγκεκριμένα τα αίτια, η αρχή, η εξέλιξη και η ανάκαμψη από αυτήν. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο πρώτο μέρος η οικονομική δύναμη της ελληνικής ναυτιλίας με παρουσίαση των στατιστικών στοιχείων διακίνησης στο μεγαλύτερο λιμένα της Ελλάδας, τον Πειραιά για την περίοδο 2009 εώς 2012. Στο δεύτερο μέρος παρατίθονται τα στατιστικά στοιχεία της τελευταίας έκθεσης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την περίοδο 2012 εώς 2013. Το τρίτο μέρος αφορά την επιρροή που ασκεί η οικονομική κρίση στην ελληνική ναυτιλία με βάση άρθρα ξένων πηγών, όπως της Handelsblatt (Γερμανική οικονομική εφημερίδα) και της Financial Times (Βρετανική διεθνής οικονομική εφημερίδα). Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται ο τραπεζικός δανεισμός ως η κύρια πηγή χρηματοδότησης για τον τομέα της ναυτιλίας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του τραπεζικού δανεισμού και ο ρόλος του ελληνικού τραπεζικού συστήματος στη ναυτιλία. Στο τέταρτο κεφάλαιο επισημαίνονται οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη ναυτιλία από το 2009 μέχρι σήμερα σε εθνικό επίπεδο. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στη διεθνή ναυτιλία και τη λειτουργία της υπό την εποπτεία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) αρμόδιου για θέματα ναυτιλιακά και παραναυτιλιακά. Στο έκτο κεφάλαιο αναφέρεται η παγκόσμια έρευνα της PwC (μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής υπηρεσιών λογιστικής), που έχει ως αντικείμενό της τις συνέπειες της χρηματοπιστωτικής κρίσης στη διεθνή ναυτιλία. Στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι επιπτώσεις στη ναυτιλία από το 2007, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά η οικονομική κρίση, μέχρι σήμερα σε διεθνές επίπεδο. Στο όγδοο κεφάλαιο γίνεται λόγος για δυο από τις μεγαλύτερες τράπεζες παγκοσμίως, που υποστηρίζουν πως διακρίνονται τα πρώτα σημάδια του τέλους της ναυτιλιακής κρίσης. | el |
dc.format.extent | 36 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εμπόριο::Εμπορική Ναυτιλία | el |
dc.title | Η επιρροή της οικονομικής κρίσης στον τομέα της ναυτιλίας: Επιπτώσεις σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | el |
dc.subject.keyword | Ελληνική ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακές εταιρείες | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακή βιομηχανία | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσιες μεταφορές | el |