Show simple item record

Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care

dc.contributor.advisorΜπρίνη, Δέσποινα
dc.contributor.authorΓιαννούλη, Δέσποινα
dc.contributor.authorΧατζηπέτρου, Γεωργία
dc.date.accessioned2014-11-01T10:18:27Z
dc.date.available2014-11-01T10:18:27Z
dc.date.issued2014-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2407
dc.format.extent122 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησηςel
dc.titleΑνάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Careel
dc.title.alternativeInformation system analysis CRM: The case of Cosmote’s Customer Care Departmentel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordCosmote Customer Careel
dc.subject.keywordCRMel
dc.subject.keywordΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subject.keywordΣύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεωνel
dc.description.abstracttranslatedCompanies use information technology in order to build lifetime relationship with their customers in a very demanding and competitive environment. It is about a customer oriented system which supports companies’ efforts to satisfy and retain their customer base more effectively than few years ago. At the same time creates friendly and useful prerequisites for customers to transact with companies. This dissertation presents the Customer Relationship Management systems. These systems were created for employees to offer better service quality that leads to sales increase, satisfied customers, and more profits for companies. COSMOTE’s customer care department uses ORACLE’s CRM SIEBEL CALL CENTER 8.1 system with much success. This system will be our leverage to develop the arguments for the explanation and the proof of this thesis questions.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"