Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαηλίας, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΧαϊρεδίνογλου, Μαρία
dc.date.accessioned2014-10-31T11:34:18Z
dc.date.available2014-10-31T11:34:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2387
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, με την έντονη αύξηση του ανταγωνισμού, καθώς και με τον αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης σε πάρα πολλούς τομείς δραστηριότητας, η επέκταση κάθε επιχείρησης είναι μια ριψοκίνδυνη απόφαση και απαιτεί σημαντικές επενδύσεις κεφαλαίου και ανθρώπινου δυναμικού. Αν μια επιχείρηση θέλει να συνεχίσει να δραστηριοποιείται στον τομέα της αποδοτικά, επιβάλλεται να διεισδύσει αποτελεσματικά σε καινούργιες αγορές ή να βρει εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης. Σε παγκόσμιο επίπεδο επικρατεί η άποψη ότι το franchising αποτελεί ένα σημαντικό επιχειρηματικό φαινόμενο της τρέχουσας δεκαετίας και αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης των οικονομιών. Είναι κοινώς αποδεκτό ότι το franchising περιορίζει σε μεγάλο ποσοστό το ρίσκο της ανάπτυξης, επιτρέπει επέκταση της επιχείρησης χωρίς μεγάλα κεφάλαια επένδυσης και τελικά αποφέρει στον επιχειρηματία πληθώρα ωφελειών. Στην παρούσα εργασία, λοιπόν, παρουσιάζεται η μέθοδος του franchise, καθώς οι σύγχρονες οικονομικές συγκυρίες ωθούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προς αυτήν. Πράγματι, έρευνες αποδεικνύουν ότι το 65% των επιχειρήσεων που λειτουργούν αυτόνομα, (ιδιόκτητα) οδηγούνται σε οικονομικό αδιέξοδο, με αποτέλεσμα την παύση της λειτουργίας τους. Αντίθετα, τα καταστήματα που έχουν ενταχθεί σε κάποιο σύστημα franchise, αναπτύσσονται και έχουν βιωσιμότητα σε ποσοστό που αγγίζει το 92%. Έτσι, το franchise δίνει λύσεις σε όλους όσους επιθυμούν να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Στη μελέτη αυτή, αναλύοντας γενικά την έννοια του franchising, καθώς και τον ρόλο που διαδραματίζει η ύπαρξη του στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα, εν μέσω κρίσης, θα γίνει μια προσπάθεια προσδιορισμού των θετικών και -πιθανών- αρνητικών στοιχείων της μεθόδου αυτής ώστε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα αν είναι τελικά συμφέρον για μια επιχείρηση να υιοθετήσει το franchise ως κύρια στρατηγική ανάπτυξης της ή όχι.el
dc.format.extent36 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείεςel
dc.titleΟ ανταγωνιστικός ρόλος του Franchise στην εποχή των αγορώνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordFranchisingel
dc.subject.keywordΔικαιοχρησίαel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"