Show simple item record

Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή

dc.contributor.advisorΚουτσογιάννη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΑλεξίου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2014-10-29T11:56:26Z
dc.date.available2014-10-29T11:56:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2345
dc.description.abstractΣε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των αγαθών και την προσπάθεια για επικράτηση στην αγορά με στόχο την μεγαλύτερη δυνατή κατανάλωση. Σε αυτήν την «μάχη», βασικό όπλο της κάθε επιχείρησης είναι το μάρκετινγκ και στόχος ο καταναλωτής. Σε αυτόν συρρικνώνεται όλη η προσοχή του Μάρκετινγκ. Το μέσον για να προσέγγιση τον καταναλωτή είναι η διαφήμιση. Ο καταναλωτής, ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας, είναι αυτός που αγοράζει τα προϊόντα ή χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες. Η συμπεριφορά του ποικίλλει. Είναι συνδυασμός στοιχείων από επιστήμες όπως της κοινωνιολογίας, της κοινωνικής ανθρωπολογίας και της οικονομίας. Έτσι κρίθηκε σκόπιμο και ωφέλιμο η συμπεριφορά του καταναλωτή να μελετηθεί ξεχωριστά. Για την προστασία του καταναλωτή, απέναντι στο τεράστιο μέγεθος των προϊόντων, συγκροτήθηκαν οργανώσεις και κινήματα προσπαθώντας να κατοχυρώσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών. Η κατανάλωση έχει απασχολήσει μεγάλες προσωπικότητες από την αρχαία ακόμα εποχή και η μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών συνεχίζεται έως σήμερα.el
dc.format.extent56 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτέςel
dc.titleΠοιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτήel
dc.title.alternativeQualitative and quantitative features of consumerel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΚαταναλωτισμόςel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"