dc.contributor.advisor | Νίκας, Κωνσταντίνος - Στέφανος | |
dc.contributor.author | Βουδούρης, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2014-10-24T08:05:33Z | |
dc.date.available | 2014-10-24T08:05:33Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2312 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση των πιο συνήθων συστημάτων πρόωσης που συναντάμε σε σκάφη από 5 έως 20 μέτρων.
Ανάλογα με την χρήση που προορίζεται κάθε σκάφος , την τοποθεσία που ενδέχεται να λειτουργεί (θάλασσα, λίμνη, ποτάμια) καθώς και την διαθεσιμότητα χώρων ο κάθε κατασκευαστής επιλέγει το κατάλληλο σύστημα προώθησης ώστε να πετύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην ονοματολογία που χρησιμοποιεί η ναυπηγική καθώς αναλύονται και τα βασικά μεγέθη.
Στο δεύτερο κεφάλαιο υπάρχει η ανάλυση και σύγκριση μεταξύ των κύριων μηχανών (ηλεκτρικής, βενζίνης και πετρελαίου). Στη συνέχεια στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση στα χαρακτηριστικά της προπέλας. Ακολουθεί το τέταρτο κεφάλαιο όπου υπάρχει μια
ανάλυση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συστημάτων προώθησης. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια σύγκριση με τα θετικά και αρνητικά στοιχεία κάθε συστήματος έτσι ώστε να λειτουργεί ως " οδηγός" για κάποιον που θα ήθελε να διαλέξει το
κατάλληλο σύστημα προώθησης. | el |
dc.format.extent | 70 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Ναυτική Μηχανική | el |
dc.title | Βέλτιστη επιλογή συστήματος πρόωσης για διάφορους τύπους θαλάσσιων σκαφών μικρού ή/και μέσου εκτοπίσματος | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Σκάφη | el |
dc.subject.keyword | Συστήματα προώθησης σκαφών | el |
dc.subject.keyword | Μηχανές προώθησης σκαφών | el |
dc.subject.keyword | Κινητήρες Diesel | el |
dc.subject.keyword | Κινητήρες βενζίνης | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτροκινητήρες | el |
dc.description.abstracttranslated | The aim of this thesis is the analysis of the most common propulsion
systems for boats between 5 to 20 meters. Depending the use and the location (sea, river, lake) that the boat is designed for and the available spaces, the naval engineer choose
the best match propulsion system in order to have the best result. At the first chapter there is a small summary in naval nomenclature and the basic figures. At the second chapter there is an analysis and compare between the main engines (electric, gasoline, diesel).
Furthermore at the third chapter is an analysis on the basic figures of the propeller. The forth chapter consider from analysis of the most common propulsion system. Last but not least is the fifth chapter with a compare of positive and negative elements of every
propulsion system. This chapter can also help someone to choose the most suitable system for his boat. | el |