dc.contributor.advisor | Νίκας, Κωνσταντίνος - Στέφανος | |
dc.contributor.author | Μουτσάτσος, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2014-08-28T07:27:18Z | |
dc.date.available | 2014-08-28T07:27:18Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2197 | |
dc.description.abstract | Η προστασία του περιβάλλοντος μέσω μεθόδων αντιρρύπανσης στην αυτοκινητοβιομηχανία, δεν είναι μια έννοια καινούρια. Αντιθέτως, τις τελευταίες 3 δεκαετίες γίνονται συντονισμένες και αρκετά επιτυχημένες προσπάθειες, ώστε οι εκπεμπόμενοι ρύποι (όλων των μορφών) των οχημάτων σε κάθε φάση τους (κατασκευή, λειτουργία, καταστροφή), όχι μόνο να περιοριστούν, αλλά και στις περισσότερες περιπτώσεις να μειωθούν.
Σε αυτό έχουν συντελέσει καθοριστικά 3 παράγοντες:
- Αντιρρυπαντικά συστήματα που φέρουν τα οχήματα για τον περιορισμό των αερίων ρύπων (καταλύτες)
- εξοικονόμηση καυσίμου, και κατ’ επέκταση περιορισμού των ρύπων, μέσω χρήσης βελτιωμένων και εναλλακτικών καυσίμων, συστημάτων μείωσης κατανάλωσης καυσίμου, αλλά και βελτιώσεων στην αεροδυναμική σχεδίαση των οχημάτων
- η δημιουργία ολοκληρωμένων συστημάτων διαχείρισης των επιμέρους στοιχείων των οχημάτων, μετά την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής των
Η παρούσα πτυχιακή παρουσιάζει και αναλύει όλους τους παραπάνω παράγοντες, ώστε να βοηθήσει στην κατανόηση της έννοιας του «πράσινου» οχήματος, αλλά και να απαντήσει στο επίκαιρο, λόγω και της οικονομικής κρίσης, ερώτημα της εποχής μας, πως και με ποιους τρόπους μπορεί να επιτευχθεί εξοικονόμηση καυσίμων στα οχήματα. | el |
dc.format.extent | 252 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα | el |
dc.subject | TPSH::Περιβάλλον::Ρύπανση | el |
dc.title | Αντιρρυπαντική τεχνολογία και εξοικονόμηση καυσίμων στα οχήματα | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Αντιρρύπανση | el |
dc.subject.keyword | Ανακύκλωση | el |
dc.subject.keyword | Καύσιμα | el |
dc.subject.keyword | Εξοικονόμηση καυσίμων | el |
dc.subject.keyword | Αεροδυναμική | el |
dc.subject.keyword | Καταλύτης | el |
dc.description.abstracttranslated | The protection of the environment through pollution processes in automotive, is not a new concept. Over the past 3 decades have been made concerted efforts quite successful, so the emitted pollutants (all forms) of vehicles in each phase (construction, operation and destruction), not only limited, but in most cases reduced. In this have contributed decisively 3 factors:
- antipollution systems which have the vehicles to reduce air pollutants (catalysts)
- fuel efficiency, and therefore reducing emissions of pollutants, by using improved and alternative fuel systems to reduce fuel consumption, but also improvements in aerodynamic design of vehicles
- the creation of integrated systems to manage the components of vehicles, after completing the cycle of life
This dissertation presents and analyzes all the above factors, to assist in understanding the concept of "green" vehicle, but also to respond, because also of the economic crisis, the question of our time, how and in what ways it can be achieved fuel economy in vehicles. | el |