dc.contributor.advisor | Κόκλας, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Μίχος, Φώτιος | |
dc.contributor.author | Δουρίδας, Ανδρέας | |
dc.date.accessioned | 2014-08-27T11:04:18Z | |
dc.date.available | 2014-08-27T11:04:18Z | |
dc.date.issued | 2014-05-12 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2186 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία ασχολείται με τον κλάδο ένδυσης στην Ελλάδα κατά την πρώτη
δεκαετία του 21ου αιώνα. Για την επισκόπηση του εν λόγω θέματος γίνεται βιβλιογραφική
ανασκόπηση, τόσο για θέματα που αφορούν τον κλάδο, όσο και στο τί επικρατεί στις Ευρωπαϊκές
χώρες, αλλά και στην Ελλάδα. Η έκταση της εν λόγω εργασίας είναι σχετικά μικρή. Παρακάτω,
παραθέτουμε επιγραμματικά το τί περιέχει το κάθε κεφάλαιο.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις επιχειρήσεις του κλάδου της ένδυσης, όπως
αυτές λειτουργούν τη τελευταία δεκαπενταετία. Παρουσιάζεται ο αριθμός των επιχειρήσεων σε
σχέση με τους υπαλλήλους κ αι τους τζίρους των επιχειρήσεων αυτών, η απασχόληση στο κλάδο
καθώς και οι μισθολογικές απολαβές των εργαζομένων στο κλάδο.
Επίσης, παρουσιάζονται τα τέσσερα μοντέλα επιχειρήσεων ένδυσης που υπάρχουν στην Ελλάδα
και ενδεικτικά δίνονται παραδείγματα επιχειρήσεων. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στον
ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου και στο πως αυτός επηρεάζει τη λειτουργία και
την ύπαρξη τους μέσα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Το κεφάλαιο κλείνει με αναφορά στις σημαντικότερες επιχειρήσεις του κλάδου ένδυσης με βάση το
κύκλο εργασιών τους.
Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο εμπορικό ισοζύγιο στο κλάδο της ένδυσης και στο πως αυτό
μεταβάλλεται διαχρονικά, αλλά και στο πως αυτό επηρεάζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων του
κλάδου.
Επίσης, παρέχονται δεδομένα σχετικά με τις εξαγωγές του κλάδου ανά χώρα προορισμού και ανά
κατηγορία και συγκρίνονται με δεδομένα παλαιότερων ετών. Δεδομένα παρέχονται και για τις
εισαγωγές του κλάδου ένδυσης ανά χώρα και ανά κατηγορία.
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα προβλήματα του κλάδου καθώς και ο τρόπος που αυτά
επηρεάζουν τις επιχειρήσεις, ενώ παρουσιάζονται ορισμένοι τρόποι προκειμένου να εξομαλυνθεί η
κατάσταση και να επέλθει εξυγίανση και πρόοδος στο κλάδο.
Τέλος, αναφορά γίνεται και σε διαφόρους τρόπους αντιμετώπισης των κρίσεων στο κλάδο. | el |
dc.format.extent | 49 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Ένδυση | el |
dc.title | Ο κλάδος της ένδυσης στην Ελλάδα στις αρχές του 21ου αιώνα | el |
dc.title.alternative | THe clothing indystry in Greece at the beginning of the 21st centrury | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Ένδυση | el |
dc.subject.keyword | Ελληνικός κλάδος ένδυσης | el |