dc.contributor.advisor | Καμινάρης, Σταύρος | |
dc.contributor.author | Τιρτιράκης Βεντούρας, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2014-08-27T07:32:10Z | |
dc.date.available | 2014-08-27T07:32:10Z | |
dc.date.issued | 2014-06 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2175 | |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή εργασία που περιγράφεται παρακάτω, έγινε με αφορμή την πρακτική άσκηση του συγγραφέα στην εταιρία ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε..
Η πρακτική άσκηση πραγματοποιήθηκε στην επέκταση της γραμμής 2 του ΜΕΤΡΟ, στο τμήμα από Άγιο Δημήτριο μέχρι Ελληνικό και με βάση την εμπειρία που αποκόμισε ο συγγραφέας, εκπονήθηκε η παρακάτω πτυχιακή εργασία.
Στην πτυχιακή εργασία γίνεται μια συνοπτική προσπάθεια να κατανοηθεί η λειτουργία της σηματοδότησης και ο εξοπλισμός γραμμής που χρησιμοποιείται (ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1), τι υλικά και ποια εργαλεία απαιτούνται για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε εργασίας (ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2), με ποιο τρόπο πραγματοποιείται κάθε εργασία (ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3) και με ποια σειρά (ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4).
Ταυτόχρονα γίνεται μια συνοπτική προσπάθεια να παρουσιασθεί ο τρόπος με τον οποίο εξασφαλίζεται η ασφαλής εργασία εντός ή πλησίον της γραμμής του ΜΕΤΡΟ, για τον λόγο ότι μπορεί να προκύψουν εργασίες σε ώρες λειτουργίας, δηλαδή διέλευσης συρμών και πλήρους ρευματοδότησης της γραμμής, με κίνδυνο ηλεκτροπληξίας (ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5).
Η σηματοδότηση είναι ιδιαίτερο κομμάτι της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, το οποίο συναντάται σε εξειδικευμένες εργασίες για τις γραμμές ΜΕΤΡΟ και ΟΣΕ δηλαδή σε μέσα σταθερής τροχιάς, που όμως μεταξύ τους παρουσιάζουν ορισμένες διαφορές που δεν αγγίζει η συγκεκριμένη μελέτη.
Οι ενέργειες που πραγματοποιούνται είναι σε μεγάλο βαθμό τυποποιημένες και προέρχονται από οδηγίες και κανονισμούς του κατασκευαστή του εξοπλισμού και των συστημάτων. | el |
dc.format.extent | 58 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία | el |
dc.title | Μεθοδολογία εγκατάστασης σηματοτεχνικού εξοπλισμού σε σιδηροδρομικό δίκτυο μετρό | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Σύστημα σηματοδότησης | el |
dc.subject.keyword | Σιδηροδρομικοί σταθμοί | el |
dc.subject.keyword | Μετρό | el |
dc.subject.keyword | Εγκατάσταση σηματοτεχνικού εξοπλισμού | el |
dc.description.abstracttranslated | The thesis described below, was in response to the practice of the author to the company AKTOR A.T.E.
The practice was held in the extension of Metro Line 2, in part by St. Demetrios Elliniko and up based on experience gained by the author, prepared the following thesis.
In the thesis, a brief attempt is taken to understand the function of signaling and track equipment used (Chapter 1), what materials and what tools are required to perform any work (Chapter 2), how to accomplice each operation (Chapter 3) and in what order (Chapter 4).
Simultaneously, a brief attempt is taken to present the way in which we ensure safe working in or near the metro lines on the ground that may arise in work hours, therefore transit trains full- Mains line with the risk of electric shock (CAPITAL 5).
The signaling is special piece of electrical installation, which occurs in the specialized work on subway lines and OSE and therefore talking about run track. There are some differences between them not touching this study.
Actions performed are largely standardized, come from instructions and regulations of the equipment manufacturer. | el |