Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάλυση δομής και λειτουργίας ηλεκτρικού οχήματος

dc.contributor.advisorΖουντουρίδου, Εριέττα
dc.contributor.authorΝομικός, Σπυρίδων Ν.
dc.contributor.authorJanocha, Piotr Ian
dc.date.accessioned2014-08-26T11:40:58Z
dc.date.available2014-08-26T11:40:58Z
dc.date.issued2014-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2166
dc.description.abstractΗ ενεργιακή κρίση και η περιβαλλοντολογική επιβάρυνση των τελευταίων ετών έχει οδηγήσει στην αναζήτηση νέων τρόπων μετακίνησης.Η λύση έχει δοθεί εδω και αρκετά χρόνια αλλά για τεχνολογικούς και εμπορικούς λόγους δεν ήταν εφικτή η εισαγωγή του σε βιομηχανική παραγωγή καθώς επίσης και η γενική του χρήση λόγω προβλημάτων τροφοδοσίας. Έτσι κάτω από αυτές τις συνθήκες το θέμα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι μια θετικά υποσχόμενη μετάβαση, που στην σημερινή εποχή με την βοήθεια των ηλεκτρονικών ισχύος, τις νέες γενιές κινητήρων καθώς και με τις καινούργιες μεθόδους τροφοδοσίας μπορεί να φέρει το μέλλον στις μετακίνησης με τεράστια ενεργειακά και περιβαλλοντολογικά οφέλη, καθώς έχει μηδενικούς ρύπους, τουλάχιστον κατά την λειτουργία του οχήματος και αποδεσμεύει τον χρήστη από την χρήση υγρών καυσίμων. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη και η ανάλυση των βασικών τμημάτων ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου,έτσι θα γίνει μια αναφορά σε κάποια βασικά τμήματα του και ανάλυση των ποιον σημαντικών. Στο κεφάλαιο 1 γίνετε μια ιστορική αναδρομή στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο από τα πρώτα του βήματα και την κυριαρχία του στον τότε κόσμο, έπειτα στην μέση περίοδο σηματοδοτεί την παρακμή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και την καθολική επικράτηση των βενζινοκίνητων οχημάτων.Ακολουθεί η σύγχρονη μορφή του και οι λόγοι αναζωπύρωσης του ενδιαφέροντος καθώς και η προσπάθεια και η πρόοδος του στην Ελλάδα. Στο κεφάλαιο 2 αναφέρονται τα βασικά τμήματα από τα οποία αποτελείται ένα αυτοκινήτο, ηλεκτρικό και μη, με σκοπό να έχουμε μια γενική εικόνα της δομής του και των γενικών τμημάτων του. Στο κεφάλαιο 3 γίνετε μια ανάλυση στα βασικά τμήματα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ξεκινώντας από τους πιθανούς τρόπους τροφοδοσία που μπορεί να έχει, μπαταρίες,σφόνδυλοι,κυψέλες καυσίμων και υπερπυκνωτές καθώς και του τρόπους φόρτισης αυτών. Στο κεφάλαιο 4 γίνετε μια αναφορά σε κάποια είδη κινητήρων, εναλλασσόμενου ρεύματος,συνεχούς ρεύματος και ασύγχρονους κινητήρες καθώς και περιγραφή των τμημάτων τους.Ακολουθεί μια σύγκριση για την επιλογή του σωστού κινητήρα, ανάλογα την χρήση του. Καταλήγοντας στο κεφάλαιο 5 γίνετε εισαγωγική αναφορά στα ηλεκτρονικά ισχύος και τα είδη των ελεγκτών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα ηλεκτρικά οχήματα με σκοπό την καλύτερη λειτουργία τους ,καθώς και ανάλυση των ελεγκτών αυτών. Έπειτα θέτονται τα συμπεράσματα αυτής της εργασίας.el
dc.format.extent70 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία::Ηλεκτρονικά Ισχύοςel
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία::Ηλεκτρικές Μηχανέςel
dc.titleΑνάλυση δομής και λειτουργίας ηλεκτρικού οχήματοςel
dc.title.alternativeAnalysis of structure and function of the electric vehicleel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΗλεκτρικά οχήματαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικά ισχύοςel
dc.subject.keywordΣυστήματα ηλεκτρικής κίνησηςel
dc.subject.keywordΈλεγχος κινητήρωνel
dc.description.abstracttranslatedThe energy crisis and the charges of the environment in recent years have led to new ways of movement. The solution has been given for many years but for technical and commercial reasons it was not possible to introduce into an industrial production as well as the general use due to supply problems. Thereby under these conditions the issue of the electric car is a promising positive transition, which in current times with the help of power electronics, new engine generations and with the new methods of supply may bring the future to move with enormous calorific and environmentally benefits, as it has zero emissions, at least during operation of the vehicle and release the user from the use of liquid fuels. The purpose of this work is the study and analysis of the key parts of an electric car, these will be referring to some key parts and analysing the most important of it. In Chapter 1 Becoming a throwback to the electric car from first steps and sovereignty in the world, then the average period signaled the decline of electric vehicles and the universal prevalence of petrol cars, followed the modern form of the reasons revitalizing interest and then the effort and progress in Greece. In chapter 2 are reported the keys of elements that make up an automobile, electric or not, in order to have an overview of the structure and general parts. In Chapter 3 Becoming an analysis to major parts of the electric car starting from the possible ways that power can have, batteries, flywheels, fuel cells and super capacitors, and the ways they charge. Chapter 4 is a reference to some types of engines, AC, DC and asynchronous motors and a description of sections. Follows a comparison for choosing the right motor, depending on use. Ιn conclusion in Chapter 5 is an introductory reference to the power electronics and the types of controllers that can be used in electric vehicles for better operation and analysis of these controllers. After of all, we set the conclusions of this work.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"