Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπουρμπαχάκη, Ασπασία
dc.contributor.advisorΤσουκάτου, Στέλλα
dc.contributor.authorΠαναγής, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚόδρας, Ηλίας
dc.date.accessioned2013-09-10T10:17:59Z
dc.date.available2013-09-10T10:17:59Z
dc.date.issued2010-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/214
dc.description.abstractΗ πτυχιακή μας εργασία ξεκινάει με έναν πρόλογο όπου αναφέρονται οι λόγοι που μας οδήγησαν στην επιλογή του οδοντωτού σιδηρόδρομου Καλαβρύτων-Διακοφτού ως θέμα. Στη συνέχεια χωρίζουμε το κύριο μέρος της εργασίας μας σε τρία κεφάλαια ανάλογα με το περιεχόμενο τους και με μία λογική εξέλιξη για την πορεία της. Ξεκινώντας λοιπόν, το πρώτο κεφάλαιο περιέχει μία ιστορική αναδρομή στους Δήμους Καλαβρύτων και Διακοφτού επισημαίνοντας τα ιστορικά γεγονότα καθώς και πληροφορίες και τοποθεσίες στις περιοχές αυτές. Στη συνέχεια υπάρχει μία ιστορική αναδρομή σχετικά με τον οδοντωτό σιδηρόδρομο ξεκινώντας από την περίοδο όπου αποφασίστηκε η κατασκευή του, συνεχίζοντας με τα συμβόλαια με τις ξένες εταιρίες, τα προβλήματα που υπήρχαν κατά τη διάρκεια των εργασιών και ολοκληρώνεται με την ολοκλήρωση των έργων και την ημέρα του πρώτου δρομολογίου. Τέλος θέλουμε να τονίσουμε ότι όλα αυτά συνοδεύονται από εξαιρετικό και σπάνιο φωτογραφικό υλικό. Στο δεύτερο κεφάλαιο ασχολούμαστε αποκλειστικά με την αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης στους δύο σταθμούς και στους περιβάλλοντες χώρους τους. Αναφέρουμε με λεπτομέρειες την κατάσταση των κτιρίων καθώς και τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένα. Επίσης έχουμε αναφέρει τα διάφορα προβλήματα που έχουμε εντοπίσει όπως πχ κακή συντήρηση, κακοτεχνίες, ανεκμετάλλευτους χώρους, προβλήματα πρόσβασης και στάθμευσης κτλ. Τέλος παρουσιάζουμε σχέδια σε κανονική μορφή όπου προβάλλονται τα κτίρια και οι περιβάλλοντες χώροι, και φυσικά δικό μας φωτογραφικό υλικό για να δείξουμε και με εικόνες τα όσα έχουμε γράψει, έχουμε επισημάνει και έχουμε δει «ιδίοις όμμασιν». Στο τρίτο κεφάλαιο, έχοντας μελετήσει την κατάσταση των σταθμών και τις ελλείψεις που υπάρχουν κάνουμε μία πρόταση ανάπλασης των δύο σταθμών του οδοντωτού σιδηρόδρομου, στα Καλάβρυτα και στο Διακοφτό. Σε αυτήν την πρόταση παρουσιάζουμε τις ιδέες μας έτσι ώστε οι σταθμοί να τηρούν τις σωστές προϋποθέσεις λειτουργίας και αισθητικής καθώς και να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες ανάγκες και συνήθειες και φυσικά να γίνουν τόπος έλξης όλων των ειδών τουρισμού. Φυσικά όλα αυτά παρουσιάζονται γραπτά αλλά και μέσω σχεδίων όπως κατόψεις, όψεις, τομές και σχέδια περιβάλλοντος χώρου. Εν κατακλείδι γράφουμε τα συμπεράσματα στα οποία οδηγηθήκαμε μετά το τέλος της εργασίας μας σχετικά με τα όσα είδαμε, μελετήσαμε και προτείναμε. Επίσης αναφέρουμε τις δυσκολίες που συναντήσαμε στην προσπάθεια μας για την εκπόνηση αυτής της εργασίας.el
dc.format.extent79 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Δομική Μηχανική::Κατασκευέςel
dc.titleΠρόταση ανάπλασης σιδηροδρομικών σταθμών Καλαβρύτων και Διακοφτούel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Πολιτικών Δομικών Έργωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΑναπλάσειςel
dc.subject.keywordΣιδηροδρομικοί σταθμοίel
dc.subject.keywordΚαλάβρυταel
dc.subject.keywordΔιακοφτόel
dc.description.abstracttranslatedOur work begins with a prologue where the reasons that led us to choose the rack railway of Kalavryta-Diakofto as a subject, are referred. Next we separate the main subject of our work into three chapters depending on their content, along with a logical sequence. First of all, the first chapter begins with a historical reference to the municipalities of Kalavryta and Diakofto with a presentation of the historical events, information and important location in these areas. Furthermore there is a historical reference about the rack railway, starting by the period that its construction was approved, continuing with the contracts with foreign companies that were signed, the problems that occurred during the working progress and is completed with the completion of the work and the day of the first journey of the train. In addition we want to emphasize to the fact that all the above are presented with exceptional and very rare photographic material. Secondly, in the second chapter, we present the existing conditions of the two stations in Kalavryta and Diakofto and also in the surrounding ground near them. We cover with details the state of the buildings and the materials that were used to construct them. Also different problems that were spotted by us such as bad maintenance, poor craftsmanship, access to the station problems, parking issues, unexploited spaces etc, are mentioned. Finally we present designs in their common form, where the buildings and the areas around them are showed and of course our photographic material so that we can show pictures of what we have written, recorded and seen with our own eyes. Thirdly, in the third chapter and after the studying of the state of the stations and the imperfections that we have spotted, we propose a plot for the renovation of the two stations of the rack railway in Kalavryta and Diakofto. In this proposal we present our ideas so that the stations can abide the right if and ands of function and design, can response to the modern needs and habits and of course can be a touristic place for all kinds of tourism. We additionally present designs for all of our proposals and we have written them down also with words. In conclusion we write down the conclusions, in which we were driven after the end of our work, about all the things we have seen, studied and suggested. Also here are referred the difficulties that we have met during the progress of our work.en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"