Show simple item record

dc.contributor.advisorΧαλικιάς, Μιλτιάδης
dc.contributor.authorΒλησσίδη, Έλλη
dc.date.accessioned2014-05-29T09:20:03Z
dc.date.available2014-05-29T09:20:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2032
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης και συγκεκριμένα την περίπτωση των αλκοολούχων ποτών με ανάλυση την κατηγορία των κρασιών. Αρχικά αναλύουμε την έννοια της διαφήμισης, τα είδη της και ιδιαίτερα το διαφημιστικό μέσο που είναι η τηλεόραση καθώς και νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τ’ αλκοολούχα ποτά. Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιείται ποιοτική έρευνα η οποία περιλαμβάνει συνεντεύξεις καταναλωτών αφού έχουν παρακολουθήσει συγκεκριμένο βίντεο τηλεοπτικών διαφημίσεων σχετικά με τα κρασιά. Στόχος της έρευνας είναι να καταγράψουμε και ν΄αναλύσουμε τις αντιδράσεις των καταναλωτών και πως δέχονται τα μηνύματα των τηλεοπτικών διαφημίσεων που αφορούν τα κρασιά. Ο σκοπός της μελέτης αυτής είναι ν΄αναλύσουμε τα΄αποτελέσματα και να κλείσουμε την εργασία αυτή με τα συμπεράσματα που θα προκύψουν.el
dc.format.extent68 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.titleΑποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτώνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΤηλεοπτικές διαφημίσειςel
dc.subject.keywordΟινοπνευματώδη ποτάel
dc.subject.keywordΝομοθεσίαel
dc.subject.keywordΣυμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίαςel
dc.subject.keywordΑλκοολούχα ποτάel
dc.subject.keywordΕλληνικό κρασίel
dc.description.abstracttranslatedThe topic of this dissertation is the effectiveness of television commercials and more specifically, in the case of alcoholic beverages, and analyzing the categories of wines. Initially we analyze the concept of advertising, its various types and more particularly the commercial means, which is television, as well as the legislative framework which regards alcoholic beverages. In the second part, follows a qualitative research which includes interview of consumers who have watched a specific video of television commercials about the wines. The aim of the research is to record and analyze the reactions of the consumers and how they perceive the messages in the commercials which have to do with wines. The reason for doing this research is to analyze the results and to close this project with the conclusions which have been reached.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"