Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05-31)
Το αντικείμενο που θα εξετάσουμε αφορά στο σύγχρονο Μάρκετινγκ
και στο ρόλο των νέων τεχνολογιών και στις δυνατότητες που
προσφέρουν στην εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας μεθοδολογίας και των
μορφών Μάρκετινγκ. Η προβολή των ...
Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2009-10)
Τα τελευταία χρόνια, οι ραγδαίες και ταχύτατες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών
και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (INTERNET). Οι δυνατότητες που προσφέρει ...