Show simple item record

dc.contributor.advisorΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣιακαβάρα, Χαραλαμπία
dc.contributor.authorΣυνοδινού, Αγάπη
dc.date.accessioned2014-05-27T10:32:31Z
dc.date.available2014-05-27T10:32:31Z
dc.date.issued2013-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1953
dc.description.abstractΟι σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργούν την ανάγκη προσαρμογής στα νέα δεδομένα και επιδρούν τόσο στο γενικότερο κοινωνικό - πολιτιστικό γίγνεσθαι όσο και στον τομέα της εκπαίδευσης. Η ανάπτυξη του Παγκόσμιου Ιστού 2.0 ή αλλιώς Web 2.0 , δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα σύνδεσης και αλληλεπίδρασης στον κυβερνοχώρο σε σύγχρονο και ασύγχρονο περιβάλλον με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σταδιακά κοινότητες χρηστών που μοιράζονται ένα κοινό ενδιαφέρον. Στις εικονικές αυτές κοινότητες η ανταλλαγή απόψεων και η κατάθεση ιδεών, σκέψεων και πληροφοριών μπορεί να οδηγήσει στη σύνθεση εννοιολογικού περιεχομένου και στη σταδιακή οικοδόμηση της γνώσης . Η παιδαγωγική αξία των εργαλείων του Web 2.0 καθιερώνεται ολοένα και περισσότερο στη συνείδηση των εκπαιδευτικών που πλέον, εξελίσσουν τη διαδικτυακή παρουσία τους και ενσωματώνουν ψηφιακά περιβάλλοντα στη διδακτική πράξη. Αυτή η υβριδική προσέγγιση της διδασκαλίας έχει θετικό αντίκτυπο στη μάθηση αφού η αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων εναρμονίζεται με τα ενδιαφέροντα της «ψηφιακής γενιάς» και παρέχει αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης . Στην παρούσα πτυχιακή, η οποία αποτελείται από δύο μεγάλες ενότητες , το θεωρητικό μέρος και το αναπτυξιακό μέρος, θα γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης πως το Web 2.0 μπορεί να αποτελέσει μια πλατφόρμα για την ανάπτυξη διαδραστικών σεναρίων μάθησης. Για το λόγο αυτό στο πρώτο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους θα αναλυθούν τα στάδια , τα επίπεδα και οι παράγοντες της μάθησης καθώς και οι κυριότερες θεωρίες μάθησης, έτσι ώστε ο αναγνώστης να αποκτήσει μια εισαγωγική εικόνα για το γενικότερο πλαίσιο της μάθησης ως έννοιας. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλυθούν οι κυριότερες στρατηγικές μάθησης καθώς και οι κυριότερες μέθοδοι που εφαρμόζονται από την εκάστοτε στρατηγική. Ενώ στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στο WEB 2.0 και ποια είναι τα βασικότερα εργαλεία που το απαρτίζουν. Στο αναπτυξιακό μέρος θα αναλυθούν διεξοδικά τα εργαλεία χρήσης και οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για την δημιουργία ενός ιστότοπου και πως αυτός μπορεί να αποτελέσει ένα εργαλείο διαμοιρασμού και αξιολόγησης εκπαιδευτικού υλικού.el
dc.format.extent122 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::World Wide Web (Σύστημα Ανάκτησης Πληροφοριών)el
dc.titleΕργαλεία WEB 2.0 για ανάπτυξη διαδραστικών σεναρίων μάθησηςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordWeb 2.0el
dc.subject.keywordΣτρατηγικές διδασκαλίαςel
dc.subject.keywordΙστολόγιαel
dc.subject.keywordBlogsel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordJoomlael


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"