Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚονιόρδος, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΜουρούζη, Μάρθα
dc.date.accessioned2014-05-26T08:24:25Z
dc.date.available2014-05-26T08:24:25Z
dc.date.issued2012-05
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1888
dc.description.abstractΗ παρούσα Πτυχιακή εργασία αναλύει το τμήμα του Housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία. Το τμήμα του housekeeping έχει πρωταρχικό ρόλο στη λειτουργία ενός ξενοδοχείου, καθώς σχετίζεται με την καθολική εικόνα του, που περιλαμβάνει την καθαριότητα και την αισθητική , τόσο των δωματίων, όσο και των κοινοχρήστων χώρων. Η σημασία του housekeeping στο ξενοδοχείο υποδηλώνει την άνετη διαμονή των πελατών, την καθαριότητα και την υγιεινή, την ιδιωτικότητα, την ασφάλεια και την καλαισθησία. Η γενική προϊσταμένη ορόφων, είναι εκείνη που συντονίζει τη λειτουργία και τις εργασίες που απαιτούνται στο τμήμα. Απαραίτητα κριτήρια επιλογής του προσωπικού είναι η περιποίηση , η προσωπική υγιεινή , η τιμιότητα, η ευγένεια, η διακριτικότητα, η λεπτομέρεια, η φυσική κατάσταση και η συνεργασία. Καθώς υπάρχουν πολλά είδη δωματίων, και καθώς η επίπλωση του καθενός διαφέρει από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο το τμήμα ορόφων πρέπει να γνωρίζει όλα τα προϊόντα εφοδιασμού των δωματίων. Η διαδικασία καθαρισμού των δωματίων, που έχουν αναχωρήσει και αυτών που οι πελάτες παραμένουν, είναι υψίστης σημασίας για το τμήμα καθώς αντανακλούν το επίπεδο καθαριότητας του ξενοδοχείοu. Σπουδαίο ρόλο παίζουν τα προϊόντα καθαρισμού και ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται. Η εποπτεία των δωματίων είναι ακόμη μία σημαντική διεργασία για την άριστη λειτουργία του τμήματος, όπως επίσης ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που εξαρτάται το τμήμα ορόφων , είναι η σωστή λειτουργία της λινοθήκης και των πλυντηρίων, που ασχολούνται με τον ιματισμό και τα λινά. Απαραίτητο δε συστατικό της εύρυθμης λειτουργίας του τμήματος ορόφων, είναι η ομαλή συνεργασία και επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα ενός ξενοδοχείου. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, γίνεται διεξοδική μελέτη πάνω στην εφαρμογή των βασικών λειτουργιών του τμήματος του bousekeeping, περιγράφοντας τις απαραίτητες διεργασίες καθώς και τον τρόπο διοίκησης σε ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της Ελλάδος, συγκεκριμένα το The Romanos resort στην περιοχή της Costa Naνarino, της Μεσσηνίας.el
dc.format.extent125 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχείαel
dc.titleΤο τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχείαel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordHousekeepingel
dc.subject.keywordΚαθαρισμός δωματίωνel
dc.subject.keywordΞενοδοχείαel
dc.subject.keywordΕλληνικά ξενοδοχείαel
dc.subject.keywordΤουριστικά καταλύματαel
dc.subject.keywordΔωμάτιαel
dc.subject.keywordΣουίτεςel
dc.subject.keywordΠροσωπικόel
dc.subject.keywordΚαθαρισμόςel
dc.subject.keywordΛινοθήκηel
dc.subject.keywordΠλυντήριαel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis describes tbe function of the housekeeping department in Greek hotels. Tbe housekeeping department bas a primary role in running a hotel, as it relates to the universal image, including the cleanliness and aesthetics, both of the rooms and the common areas. The importance of bousekeeping in the hotel denotes the comfortable stay of customers, the cleanliness and the hygiene, the privacy, the safety and the elegance. The Executive Housekeeper is the one who coordinates the operation and the work required in the department. Essential criteria for the selection of staff concem the grooming standards, the personal hygiene, the honesty, the courtesy, the tact and the diplomacy, the eye for detail, the physical fitness and the cooperation. As there are many types of rooms, and as the fumisbing of each varies from one hotel to another, the housekeeping department should be aware of all the feedstocks of the rooms. The process of cleaning the rooms, which have departed and those that the customers are stay in, are at the utmost important, as they reflect the level of cleanliness of the hotel. The cleaning products and equipment used, play an important role. The supervision of the rooms is another important process for the optimal functioning of the departrnent, as well as one of the most important factors that affects the housekeeping department, is the proper function of linen and laundry, which deals with clothing and linens. An essential ingredient for the smooth operation of department includes the regu\ar cooperation and communication within the other departments of a hotel. In the second part of this thesis, a detailed study is analyzed on the implementation of the basic functions of the department of housekeeping, which describes the necessary processes and the type of management at one of the largest hotels in Greece, as The Romanos resort is, which is situated in the area of Costa Navarino of Messinia.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"