dc.contributor.advisor | Δάβου, Φωτεινή - Μαρία | |
dc.contributor.author | Κιάχου, Ελένη | |
dc.contributor.author | Νικολοπούλου, Ελένη | |
dc.contributor.author | Σπανού, Κωνσταντίνα | |
dc.date.accessioned | 2014-05-22T07:37:57Z | |
dc.date.available | 2014-05-22T07:37:57Z | |
dc.date.issued | 2009-10 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1764 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια, οι ραγδαίες και ταχύτατες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών
και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (INTERNET). Οι δυνατότητες που προσφέρει το INTERNET στους χρήστες του είναι ποικίλες και αναρίθμητες : να διαβάσουν βιβλία από τις μεγαλύτερες βιβλιοθήκες του κόσμου , να πληροφορηθούν έγκαιρα και έγκυρα νέα με παγκόσμιο ενδιαφέρον και χαρακτήρα, να αποκτήσουν προγράμματα-λογισμικό συχνά χωρίς κόστος, να λάβουν πληροφορίες για την αγορά ξένων χωρών, τις εκπαιδευτικές τους μεθόδους, τα πολιτικά τους και ακόμα να κάνουν τα ψώνια τους (ηλεκτρονικό εμπόριο) .
Ο στόχος αυτής εδώ της εργασίας είναι, να ενημερώσει και να προσφέρει μια όσο το
δυνατόν πραγματική προσέγγιση στην έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και να αποδείξει την λειτουργικότητά του στις ζωές μας με την βοήθεια του διαδικτύου .
Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα θα μας απασχολήσει στις
επόμενες σελίδες, ωστόσο παραθέτουμε και κάποια στοιχεία γενικά για να έχουμε μια
συνολική παρουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο.
Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια γενική επισκόπηση του ηλεκτρονικού εμπορίου
ως έννοια . Αναλύονται τα χαρακτηριστικά του και η χρησιμότητα του στην ζωή μας και στην δουλειά μας.
Στο δεύτερο κεφάλαιο θα δούμε λεπτομερέστερα μέσα από ιστοσελίδες και γραφήματα την
παρουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνική πραγματικότητα ο σκελετός μιας σελίδας μίας επιχείρησης στο διαδίκτυο .
. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται ένα ερευνητικό κομμάτι με ερωτήσεις σε καταναλωτές και επιχειρήσεις για την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και στο έτοιμο ένδυμα .
Στο τέταρτο και πέμπτο κεφαλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και συμπεράσματα
της έρευνας αυτής με βάση τις ερωτήσεις που κάναμε σε καταναλωτές και επιχειρήσεις. | el |
dc.format.extent | 291 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο | el |
dc.subject | TPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Ένδυση | el |
dc.title | Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικό εμπόριο | el |
dc.subject.keyword | Ένδυση | el |
dc.subject.keyword | E-Shop | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικά μαγαζιά | el |
dc.subject.keyword | lnternet banking | el |