dc.contributor.advisor | Τριπολιτσιώτης, Κυριάκος | |
dc.contributor.author | Βαφέα, Βαρβάρα | |
dc.date.accessioned | 2014-05-22T06:57:50Z | |
dc.date.available | 2014-05-22T06:57:50Z | |
dc.date.issued | 2011-05 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1758 | |
dc.description.abstract | Ο άνθρωπος ικανοποίησε τις ενδυματολογικές του ανάγκες με πολλούς τρόπους,
παράγοντας ποικίλα υλικά και επινοώντας διάφορα πρότυπα, αντιπροσωπευτικά κάθε
φορά και της μοναδικότητας του συνδυασμού των πολιτισμικών στοιχείων που
χαρακτηρίζουν μια κοινωνία ως σύνολο. Η εμφάνιση της μόδας στην ένδυση - που
ουσιαστικά ξεκινά μετά το ήμισυ του 19°υ αιώνα, δρα μtχρι σήμερα- αντανακλά τόσο
την ομοιομορφία και τη διαφοροποίηση, την μίμηση, την οριοθέτηση και την κοινωνική
υπακοή με την ατομική έκφραση.
Ο κινηματογράφος από την αρχή αγαπήθηκε και υιοθετήθηκε ως μαζική
δραστηριότητα ψυχαγωγίας. Δημιούργησε πρότυπα-είδωλα που το κοινό προσπάθησε
να αντιγράψει το ενδυματολογικό του στυλ.
Με την παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να μελετηθεί η επίδραση των
ενδυμάτων των προτύπων-ειδώλων του κινηματογράφου στη βιομηχανία της μόδας,
μέσα από παραδείγματα κινηματογραφικών ταινιών. | el |
dc.format.extent | 56 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Μόδα | el |
dc.title | Μόδα & κινηματογράφος | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Μόδα | el |
dc.subject.keyword | Κινηματογράφος | el |
dc.subject.keyword | Ένδυση | el |
dc.subject.keyword | Υψηλή ραπτική | el |
dc.subject.keyword | Έτοιμο ένδυμα | el |
dc.subject.keyword | Κινηματογραφικά κοστούμια | el |
dc.subject.keyword | Σχεδιαστές μόδας | el |